nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Kommer definitivt til å prøve når jeg får hendene mine i mitt DX10 kort Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Haha, får kræsj når jeg prøver DirectX 9 utgaven av spillet. En debug session viser at jeg får Illegal instruction på en xmm operasjon, som tilsier for høy SSE versjon enn cpu'en min støtter. Virkelig dårlig kodet at de ikke prober for SSE støtte ved oppstart avspillet. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Haha, får kræsj når jeg prøver DirectX 9 utgaven av spillet. En debug session viser at jeg får Illegal instruction på en xmm operasjon, som tilsier for høy SSE versjon enn cpu'en min støtter. Virkelig dårlig kodet at de ikke prober for SSE støtte ved oppstart avspillet. 8656060[/snapback] Det er en konvertering fra konsoll, hva kan vi egentlig forvente oss? I oppsettet til styrespaker er det også bilder av XBOX360 kontrolleren, samt informasjon som viser hva de forskjellige knappene gjør i spillet Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Jeg får en feilmelding som sier: DirectSoundCreate8 Failed Hva kommer det av? *meg vil spille Lost Planet * EDIT: Jeg har Vista Ultimate 32bit, og mulighet for og laste ned ekte filer fra Microsoft Endret 21. mai 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 EDIT: Jeg har Vista Ultimate 32bit, og mulighet for og laste ned ekte filer fra Microsoft Da gjør du det...værre er det ikke Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 EDIT: Jeg har Vista Ultimate 32bit, og mulighet for og laste ned ekte filer fra Microsoft Da gjør du det...værre er det ikke 8767011[/snapback] Spørsmålet er, HVILKE filer? Er så mange av de Har fått lyd nå, men kan ikke bruke EQ eller stille Høyre/venstre... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har du prøvd å laste ned siste oppdatert utgaven av directX 9 fra april? prøv den Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Jeg fant løsningen jeg, installerte XP Eller, planla egentlig dualboot da men, har XP og Vista på forskjellige disker, men får ingen spørsmål om hvilet opperativsystem jeg skal velge i oppstart Endret 2. juni 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå