hfthomas Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg har akkurat kjøpt bilstereo, og det er noen vesentlige ting jeg lurer på iso kontakten som var i den andre spilleren har to tagger som står opp. så den kontakten passer ikke i den nye spilleren (sony giga panel) det har stått en sony kassettspiller der fra før, noe som sier meg at det har noe med saken å gjøre. hjelp? Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 hvis du mener med ISO den kontakten som er i selve kroppen til spilleren så er det feil.... da dette ikke er ISO og du kan være glad at det ikke passet den gamle pluggen ellers hadde du ødellagt spilleren. ISO kontakten sitter i endene på kablene som går ut av pluggen og dette må som regel monteres i ettertid da ISO er ikke "standar" i japanske merker. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 var bare jeg som var noob. jo, det var iso der. den var det bare å koble rett i den nye spilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå