IntelAmdAti Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 http://www.nvidia.com/view.asp?IO=game_gunmetal spillbart spill laget med revolusjonerende Cg. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Revolusjonerende Cg? Jeg ser nVidia propagandaen virker ganske bra på enkelte Seriøst så tror jeg Cg vil feile så lenge ATI og andre produsenter ikke hiver seg på. Noe jeg tviler på at dem gjør (ihvertfall når det gjelder ATI). Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hva betyr CG? Det er en HLSL lagd av Nvidia og optimalisert for nvidia hardware. Cg gjør det også mulig å kjøre samme koden på både D3D og OpenGL. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Heh...akuratt som spill laget med Cg kommer til å bli noe anderledes enn andre spill, den eneste fordelen ligger hos utviklerne...vi brukere kommer ikke til å legge merke til en damn shit Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 oida, jeg glemte visst "" rundt revolusjonerende. anyway, det står det skulle være "cinematic" graphics og slikt, men grafikken er mye dårligere enn f.eks. innpå mechawarrior 4, jeg synes grafikken minner litt om n64 grafikken. altfor sterke farger liksom. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 gunmetal er vel ikke laget i Cg, det er jo et gammelt xbox spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå