Gå til innhold

HP Pavilion dv9377, bra skriveborderstatter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en dv9271, som er nesten lik (mindre minne og harddisk). Synes den fungerer bra både til spilling og foto. Har ikke fått prøvd videoredigering enda.

Gikk litt tregt i starten men det er pga vista som trenger litt tid til å optimalisere seg. Etter å ha slått av en del unødvendige tjenester og oppdatert drivere så har den vært veldig bra. Kjapp. Har ikke testet batt levetid så mye da jeg bruker den som "stasjonær pc", men så film på en tur en gang og da holdt batt ca 1.5 time med variert bruk (litt spill og film)

Lenke til kommentar

Jeg har en dv9085 som er omtrent lik, og jeg trives godt med den. Den har numerisk tastatur som jeg synes er en stor fordel, og ganske bra skjerm med passe oppløsning. Rask prosessor, og med 2GB minne burde det rekke til det meste.

Et par minuser:

Batteritiden er ikke noe å skryte av, så du bør ikke satse på mer enn 1,5-2 timer uten strøm. Men en "desktoperstatter" bruker man stort sett der strøm er tilgjengelig. Skjermoverflaten er blank, og det er ikke bare bra. Det blir mye reflekser i visse omgivelser.

Lenke til kommentar

Har nettopp byttet ut min Dell med denne, og jeg angrer ikke på det. Rå pc, som ikke har stor varmeutvikling i det hele tatt i forhold til resten av dv9000-serien. AMD-prosessorene lager enorm varme i forhold til Intel sine. Grafikken er kjempe bra, og viftene hører jeg ikke i det hele tatt. Det eneste som irriterer meg er at det blir lett kladdemerker bak skjermen, at lydutgangene er framme og at det kommer lyd når jeg bruker volumknappene. Men jeg fant fort ut at det var mulig å slå av dette i bios, så da var det problemet løst. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...