Gå til innhold

Half life


Anbefalte innlegg

Jeg har kommet til det jeg tror er enden på half life ( det har jeg trodd før og ) jeg befinner meg i en stor rund hule med en rar figur, den har stort hode passelig kropp ingen bein, den skyter etter meg med noen lys kuler, som dreper meg tvert. Vet noen hvor jeg er??????

 

Jeg prøver a skyte på han med granat kasteren, ja faktisk har jeg prøvd alle våpnene jeg har, men nei.

 

Denne figuren sender ikke slike grønne transfer lys lenger.

 

Er det bare tålmodig heten min eller??????????

 

:o :o :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visst jeg ikke husker helt feil så må du pepre løs på feitingen først. Så skjer det noe, husker ikke hva, men etterpå kan du ødelegge krystallene. Tror ikke krystallene kan ødelegges med en gang du kommer inn i rommet.

 

Det er veldig lenge siden jeg kom igjennom spillet, så hukommelsen svikter litt. Ta tipset med en stor spiseskje salt.

Lenke til kommentar
Tricket, synes jeg å huske, er å komme seg over han sveveluringen, og skyte på han ovenfra.

Stemmer det. Må luske noen granater eller andre store ting ned i hodet hans.. Ellers mener jeg å huske at det i tidligere versjoner av spillet(vet ikke om du har patchet det) var en bugg med at den store tingen rett og slett ikke døde, samme hva man gjorde. Dette var en bugg som ikke inntraff alltid slik at en reload her og der kunne gjøre susen..

(hukommelsen min er litt ruste på half-life så ikke ta dette for alt for fersk fisk)

Lenke til kommentar

For å si det enkelt: Spreng krystallene, skyt eklingen til hue åpner seg, hopp opp på hoppegreiene og sleng noe stort ned i hue hass.

Hvis du gjemmer deg bak piggene som stikker opp av bunnen blir du ikke truffet av hverken elektriske kuler eller teleporter.

Du kan beseire bossen selv om du bare har snark-gunnern (snakker av erfaring).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...