Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

w2k hjelp!

Anbefalte innlegg

Omsider.. oppgradert helt og fullt til Windows 2000 professional. Har kjørt både w98se og w2k en stund nå, men har nå altså nå konventert helt til w2k, ntfs og alt. Men! Nå etter jeg oppgraderte 98, får jeg problemer når jeg prøver starte Adobe Premiere5.1, 6 og AfterEffects 5 pb (ikke warez nei).. Nekter å starte.. "xx har generert en feil og vil bli lukket av Windows. Du må starte programmet på nytt Det opprettes en feillogg.".. Det går jo selvfølgelig ikke! Prøvd avinstallere/installere x-antall ganger samme problem! Noen som har opplevd det samme/har en løsning. Ev. hvor pokker kan jeg se den loggen som genereres?!? Håper noen kan hjelpe meg, da jeg ikke orker ta enda en "rein" installasjon av operativsystemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo kjøre Windows Update, og oppdatere Windowsen litt. Men jeg tror og at det en oppdatering til adobe premiere. Jeg hadde det problemet en gang, og programmet sluttet med de feilmeldingene etter at jeg: 1. to en clean install av windows 2000, jeg kjører FAT 32, siden jeg ikke er noe kresen på sikkerhets greier.

Så lastet jeg ned de nyeste driverene til skjermkortet, hovedkortet, nettverkskortet og tv kortet, så lastet jeg ned directX 8.1 og windows 2000 sp2 og adobe premiere oppdatering.

Etter å installert alt dette (adobe var det siste jeg installerte) så virket de fint. Jeg hadde noen småproblemer med overføring fra DV camerat til PC, men det er sikkert bare et lite driver problem.

Lenke til kommentar

Har siste versjon av w2k-sp2. DX8.1. Prøvd versjonene 4, LE, 5, 5.1, 5.1a, 5.1c, 6 av premiere. Har nyeste driver til alt (nøye på slikt). Nekter rett og slett å virke :sad:

Akkurat nå ser det ut som om en clean installasjon av operativsystemet er eneste utvei.. noe som igjen betyr time på time med installasjon av programmer, spill og nedlasting av oppdateringer fra nettet.. noe jeg ikke ser frem til :/

Lenke til kommentar

surt med reinstallering, men hvis du har plass på harddisken, så er du ikke nødt til å hente ned alt på nytt hver gang.

sp2, ie6 kan alle hentes ned, men det tar lang tid. Har du først gjort det, så trenger du ikke gjøre det en gang til...

post loggen din på f.eks. microsoft.public.win2000.general

er du heldig er det noen som vet noe... eller ...win2000.applications

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...