Gå til innhold

Spillverket.no: Hvorfor intervjuer/betatester Gamer.no sjeldent?

Anbefalte innlegg

Etter min mening utgjør Gamer.no en stor mangel på betatester (hands-on) og intervjuer når det gjelder spill. Gamereactor.no betatester hele tiden spill før de kommer ut. Eksempler på dette er Quake Wars og Stalker. Disse to spillene er eksempler på spill som IGN, Eurogamer, Gamereactor, Gamespy, Actiontrip (alle jeg kommer på) har beta testet lenge før de kom ut. I tillegg kommer de alltid med ferske intervjuer og nye hands-on som tiden går. Hvorfor har Gamer.no så stor mangel på dette? Dere er også generelt treige å gi ut omtaler, og gir de ofte en slakt de ikke fortjener.

Endret av petterpann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Gamer.no blir eit relativt lite nettsted viss vi samanlikner med dei store utenlandske sidene som rettar seg mot heile verda. Dette er ein grunn til at det er meir attraktivt for utviklarar/utgivarar å dele ut betaer og liknande til desse sidene.

Det vil og vere reint praktiske ting som spelar inn. Ofte blir må journalisten reise til den aktuelle utviklar for å prøve spela der. Dette er naturlegnok lettare for nettsider som er lokalisert i nærleiken av dei store utviklarstudioa. Skal Gamer.no sende nokon til USA for å få ein liten demo av eit spel blir dette veldig dyrt. I tillegg må det vere nokon som har tid til å reise på ein sånn tur.

Tid vil og vere eit aspekt i denne samanheng. Gamer.no skriv gode og relativt fyldige omtalar. Dette krev naturlegnok ein del tid. Ein aukt satsing på sniktittar kan då stjele fokus frå andre ting (både redaksjonelle satsingar og i privatlivet).

Du nemner Gamereactor i første innlegg. Dette er sider som dekker Noreg, Danmark og Sverige. Så vidt eg veit deler redaksjonane frå dei ulike landa på artiklar ol. Alt dette er med på å gjere det lettare for dei å få i stand ulike avtalar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...