Pug Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei. Jeg skal kjøpe meg ny mobil, og har sett litt på Noka 6290 og 6300. Problemet er at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken jeg skal velge. 6290 er jo en smarttelefon, men hva vil dette egentlig si for meg? Min nåværende telefon er en gammel Siemens som har en forferdelig dårlig skjerm, og er rimelig ubrukelig til det meste. Hvilke muligheter gir 6290 meg? Kan jeg spille mange spill på den? Hva annet kan jeg gjøre på en smarttelefon? Jeg vet egentlig svært lite om hvilke muligheter jeg får med 6290... Jeg har også sett litt på 6300, den har et finere design, og er litt billigere, men ellers virker den jevnt over dårligere enn 6290. Regner med at 6290 er bedre på både spill, programmer og ytelse? I tillegg lurer jeg på om det finnes andre gode alternativer til 6300 og 6290. Jeg vil ha et ålreit kamera, en ålreit mp3-spiller, radio, og mulighet for å spille av video. I tillegg vil jeg ha gode muligheter til å installere spill på den. Prisklasse er 2000 til 2700. Nokia 6290 er makspris for meg. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 *bump* Finnes det noen god grunn til å velge 6300 foran 6290? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ta deg en titt på www.s60.com eller let litt på google, så finner du fort ut om du trenger den ektra funksjonaliteten/de ekstra applikasjonene som Series 60 kan tilby. Personlig syntes jeg 6300 er en litt mer ålreit telefon en 6290, men kun hvis du ikke trenger smartfunksjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå