Dzeko Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Heisann. Jeg har egentlig ingen god grunn til starte denne nye tråden, men gjør det alikevel:P Er vel også litt spent på om noen andre har en story liknende min:P Den er ikke noe spesielt fabelaktig, men her kommer'n. Jeg har spilt fotball leeeenge, og som miniputt var jeg vist "stjerna" Ting går forhondsvis greit for meg også de første to årene med 11'er. Er med på kretssamlinger, og føler meg skikkelig god:P Men etterhvert blir selvtilliten min satt på prøve som presset blir høyere, og jeg blir mer usikker i spillet. Men tross dette klarer jeg å komme inn på skeid, og kjemper meg til en plass i førsteelvern. Her spiller jeg et år, men til slutt får jeg nok. Vi hadde så mye trenigner, kamper og kondisøkter at jeg til slut bare ga opp. Folk skjønte ikke helt hva jeg drev med: Hadde mer eller mindre fast plass på et av norges beste G15 lag, men jeg bare ga meg. Jeg hadde rett og slett bare blitt lei av alt, og på toppena av det hele hadde selvtilitten min nåd bunnen(jeg følte presset ble for stort) Etter at jeg sluttet på skeid valgte jeg å bli med en venn på Vålerenga G15-2 trening- altså andrelaget til vålerenga. Jeg merka raskt at laget hadde en skikkelig avslappa atmosfære og jeg trivdes kjempe bra. Så jeg begynte her da og spilte et år. Jeg må innrømme at jeg likte å være tilbake der jeg følte jeg var da jeg spilte 7'er. "Gi ballen til Edin a", var ord jeg lett kunne venne meg til Så jeg spilte her nesten et år og storkoste meg, men etter en periode begynte jeg å føle trangen til å spille i "toppen" igjen, Så jeg sendte melding til trenern på førstelaget og ba om å få trene med dem. Han sa ja, og jeg var klar som aldri før. Etter et par uker med trening med førstelaget ble jeg sendt ned igjen med en beskjed om at de ville følge med meg videre. Jeg tok dette som et nederlag må jeg si, og var ganske sikker på at dette var en form for "du er ikke god nok, vi sender deg ned igjen" beskjed. Så jeg fortsatte på andrelaget men jeg fikk et par uker etter dette melding om at jeg skulle spille med førstelaget. Etter da gikk vel alt oppover.... Spilte tre kamper med dem over en periode på 1-2 måneder, og skårte tre mål( ) For en uke sia ble jeg offisielt en del av troppen, og er stolt medlem av et av norges beste G16 lag:D Leder interkrets gjør vi å, oooh deilig:P Men jeg er fortsatt litt redd for det der med selvtilliten, og det der med å gidde. Til nå går det bra, men hell- det har bare gått en uke. Jeg får ikke så mye spilletid da-ca 15-20 minutter i interkrets. Idag spilte vi mot bærum, de ligger på andreplass. Vi lå under 2-0, så kom jeg inn et kvarter før slutt. Å fy faen som jeg hadde sjangser. To skudd planta jeg i tvælla.... Men yeah, jeg spilte bra. Nå er jeg bare spent på om jeg får mer spilletid og om jeg kommer til å holde ut i vif fram til junior. Så nå er jeg spent på om noen andre har noen comeback storier som min:P Håper ikke innlegget ble for langt:P Mvh. EdinhoBIH Endret 15. mai 2007 av EdinhoBIH Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Greit nok, følte det var mer en skrytehistorie enn en comebackhistorie. Men når så skal siest så høres det ut som du har et stort talent, og jeg synst det er flott at du ikke gidde opp fotballen:) Jeg og sluttet med fotballen av samme årsaker som deg. Var lei, altfor mange treninger, mens jeg var ute etter å ha det gøy.. Endret 16. mai 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Greit nok, følte det var mer en skryte-historie enn en comeback-historie. Men når så skal siest så høres det ut som du har et stort talent, og jeg synst det er flott at du ikke gidde opp fotballen:) Jeg og sluttet med fotballen av samme årsaker som deg. Var lei, altfor mange treninger, mens jeg var ute etter å ha det gøy.. 8623414[/snapback] Kall det hva du vil:P Jeg prøver bare å fokusere på de bra tingene i "karieren" siden jeg før bare fokuserte på alt det dårlige. Sorry om jeg hørtes ut som en selvdigger:P Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Greit nok, følte det var mer en skryte-historie enn en comeback-historie. Men når så skal siest så høres det ut som du har et stort talent, og jeg synst det er flott at du ikke gidde opp fotballen:) Jeg og sluttet med fotballen av samme årsaker som deg. Var lei, altfor mange treninger, mens jeg var ute etter å ha det gøy.. 8623414[/snapback] Kall det hva du vil:P Jeg prøver bare å fokusere på de bra tingene i "karieren" siden jeg før bare fokuserte på alt det dårlige. Sorry om jeg hørtes ut som en selvdigger:P 8623426[/snapback] Neida, går bra. Velkommen til forumet btw:) Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Greit nok, følte det var mer en skryte-historie enn en comeback-historie. Men når så skal siest så høres det ut som du har et stort talent, og jeg synst det er flott at du ikke gidde opp fotballen:) Jeg og sluttet med fotballen av samme årsaker som deg. Var lei, altfor mange treninger, mens jeg var ute etter å ha det gøy.. 8623414[/snapback] Kall det hva du vil:P Jeg prøver bare å fokusere på de bra tingene i "karieren" siden jeg før bare fokuserte på alt det dårlige. Sorry om jeg hørtes ut som en selvdigger:P 8623426[/snapback] Neida, går bra. Velkommen til forumet btw:) 8623442[/snapback] Hehe takker. Hørt mye bra om dette stedet og ser fram til å bli mer aktiv:P Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tidenes skrytehistorie, men flott at du gjør det bra Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Ja men fan a, jeg skryter vel ikke så fært:P Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Veit det er litt lenge sia denne Posten ble posta. Men det er Jentefotball. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Makan til skrytepost. Er du jente eller gutt? Oo *forvirret* Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Makan til skrytepost. Er du jente eller gutt? Oo *forvirret* Ja hu er sikkert 12 "Here is your Chance, boy" Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Så nå er jeg spent på om noen andre har noen comeback storier som min:P Håper ikke innlegget ble for langt:P Mvh. EdinhoBIH Herregud mann! Du er 16 år, og spiller på et av norges beste G16 lag. Hva mer kan du forvente? Du er heldig som juling. Grip sjangsen og sats. Drit i alle fristelsene som prøver å dra deg vekk, fest og slikt. Skal du satse på fotball, må du kun tenke på deg selv i en periode. Denne perioden for deg, er nå. Jeg spiller i 1.divisjon (KM) i et juniorlag som startet veldig bra, men der de fleste spillerne har slutte pga det ble for seriøst på treninger og slikt. Vi gjorde det dritbra på starten, men nå er vi bare 15 spillere igjen og ligger i bånn av tabellen. Det driter jeg i. Jeg gir aldri opp, og skal på idrett høgskole eller toppidrett. Jeg er 19 år, og tok en tre års pause fra fotball fra jeg var 13-16år. Det gjorde tydeligvis ikke du, og bare vent, om et eller to år er du på juniorlaget til vålerenga. Om du vil nok, om du virkelig vil, er veien fra Vålerenga junior til toppfotball utrolig kort. Du er så god du bare kan bli i Norge. Men uansett hva du gjør, FORTSETT. Ikke skulk treninger, ikke begynn å røyk osv. Hold deg til fotballen og deg selv, og jeg skal love deg du får igjen for det endag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Herregud, for det første er det snakk om en jente noe som gjør veien til Landslaget vanvittig mye kortere. Skal du satse på fotballen (Og er gutt) er veien lang, og da hjelper det ikke med at man tar pauser fra fotballen i noen år i tidlig alder. Fot å bli en fotball spiller i Norge på et brukbart høyt nivå, så hjelper det ikke bare med treningsvilje - du må rett og slett ha naturtalent for det du driver med. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Slenger meg på det Giallorossi skriver. Bra skrevet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå