Howiey Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Første gang jeg brukte musen fungerte alt. Jeg plugget musen til maskinen, innstalerte medfølgende drivere og software fra cd, restartet maskinen og alt fungerte. Da fungerte musen ypperlig, og den kommuniserte med programvaren til raser, slik at jeg får endret knappe funksjonene og følsomheten osv. Så skulle jeg oppgradere driverene fra nettet. Da avinnstalerte jeg de gamle, restartet maskinen, innstalerte nye drivere, restartet maskinen, og siden har ikke programvaren kommunisert med musen. Akkuratt nå så fungerer ikke musen i det hele tatt. Nå lyser den blått slik den skal, men pekeren flytter ikke på seg når jeg beveger på musen. Og ingen av knappene reagerer heller. Om jeg innstalerer driverene og softwaren så kommer det feilmelding på at den ikke finner musen. Hva er galt? Ser det er en knapp under musen. Er det en restart knapp? Kan den hjelpe meg? Jeg har prøvd og gjøre tipset som står på denne siden. QUESTIONHow do I uninstall the Razer Copperhead drivers from my system? ANSWER Use the Add/Remove Uninstall function in the Control Panel to remove the Razer Copperhead Drivers. Then do the following. 1. Are you using an antivirus program such as Norton, if so please disable it for the install. 2. Check to see if there are any folders left behind. By default they will be in C:\Program Files\Razer\Copperhead if so delete them. 3. Check for any registry keys that may have been left behind and delete them. It's normal if you are not able to find some or if not all of the below. Go to Start\ Run\ type in "regedit" without the quotes. Locate the following keys and delete them. Please keep in mind that it is possible not all these keys are on your system. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{85C6CE1E-2A22-4C5A-A8A1-9DBFBEA81DE1} HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Karna HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Mouse\razer HKEY_CURRENT_USER\Software\Karna\Razer HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MenuOrder\Start Menu2\Programs\Razer HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\razertra.exe HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run and look for Razer entry. Delete if present HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{D6D5CFB3-7095-4073-B6B7-B7E909838C57} HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TerraTec Electronic GmbH HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\CriticalDeviceDatabase\hid#vid_1532&pid_0001 HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Eventlog\System\razerusb HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Razerlow HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\razerusb Close out the registry editor and restart the machine. 5. Check for C:\Program Files\InstallShield Installation Information\{D6D5CFB3-7095-4073-B6B7-B7E909838C57} and delete 6. Shut down computer, leave off for 30 seconds and turn back on. 7. Download and install the drivers from our downloads section. Lenke til kommentar
thedevil1 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Første gang jeg brukte musen fungerte alt. Jeg plugget musen til maskinen, innstalerte medfølgende drivere og software fra cd, restartet maskinen og alt fungerte. Da fungerte musen ypperlig, og den kommuniserte med programvaren til raser, slik at jeg får endret knappe funksjonene og følsomheten osv. Så skulle jeg oppgradere driverene fra nettet. Da avinnstalerte jeg de gamle, restartet maskinen, innstalerte nye drivere, restartet maskinen, og siden har ikke programvaren kommunisert med musen. Akkuratt nå så fungerer ikke musen i det hele tatt. Nå lyser den blått slik den skal, men pekeren flytter ikke på seg når jeg beveger på musen. Og ingen av knappene reagerer heller. Om jeg innstalerer driverene og softwaren så kommer det feilmelding på at den ikke finner musen. Hva er galt? Ser det er en knapp under musen. Er det en restart knapp? Kan den hjelpe meg? Jeg har prøvd og gjøre tipset som står på denne siden. QUESTIONHow do I uninstall the Razer Copperhead drivers from my system? ANSWER Use the Add/Remove Uninstall function in the Control Panel to remove the Razer Copperhead Drivers. Then do the following. 1. Are you using an antivirus program such as Norton, if so please disable it for the install. 2. Check to see if there are any folders left behind. By default they will be in C:\Program Files\Razer\Copperhead if so delete them. 3. Check for any registry keys that may have been left behind and delete them. It's normal if you are not able to find some or if not all of the below. Go to Start\ Run\ type in "regedit" without the quotes. Locate the following keys and delete them. Please keep in mind that it is possible not all these keys are on your system. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{85C6CE1E-2A22-4C5A-A8A1-9DBFBEA81DE1} HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Karna HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Mouse\razer HKEY_CURRENT_USER\Software\Karna\Razer HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MenuOrder\Start Menu2\Programs\Razer HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\razertra.exe HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run and look for Razer entry. Delete if present HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{D6D5CFB3-7095-4073-B6B7-B7E909838C57} HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TerraTec Electronic GmbH HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\CriticalDeviceDatabase\hid#vid_1532&pid_0001 HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Eventlog\System\razerusb HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Razerlow HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\razerusb Close out the registry editor and restart the machine. 5. Check for C:\Program Files\InstallShield Installation Information\{D6D5CFB3-7095-4073-B6B7-B7E909838C57} and delete 6. Shut down computer, leave off for 30 seconds and turn back on. 7. Download and install the drivers from our downloads section. 8623193[/snapback] ...prøv og sett ledningen fra musa i en annen USB port.. Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 det har jeg prøvd... Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Har du "falsk" OS? 8680756[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå