The President Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Det står nå mellom 3 kort....... G4TI 4600, TI 4800SE eller Radeon 9700(ikke PRO, den er dyr den)....... hva skal jeg kjøpe????? hvilket merke???? hvor får jeg mest for pengene??? og vil jeg merke stor forskjell?????? blir litt forvirra av alt detta maset jeg..... :-? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Kjøp Point Of Veiw GeForce4 Ti4200 XP , søk etter billigaste webshop som har det i Prisguiden... Der får du masse for pengane, god ytelse og gode overklokkingsmuligheter... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kjøp Point Of Veiw GeForce4 Ti4200 XP , søk etter billigaste webshop som har det i Prisguiden...Der får du masse for pengane, god ytelse og gode overklokkingsmuligheter... Få shopper som har inne det kortet der akkurat nå, bestilte ett til meg selv idag fra mamoz.no, stod at dem hadde 5 på lager. Nå spørs det bare når jeg får kortet.. :wink: Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kjøp Point Of Veiw GeForce4 Ti4200 XP , søk etter billigaste webshop som har det i Prisguiden...Der får du masse for pengane, god ytelse og gode overklokkingsmuligheter... Kjøp det ja=) det er bra, har det selv =) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det var vel en test på hw.no en tid tilbake og det var ikke merkbar forskjell mellom ATI og Nvidia. POV som noen er nevnt er bra valg med tanke på ytelse/pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå