Gå til innhold

Fikse på mitt kabinett.

Anbefalte innlegg

Hei! jeg vil gjerne "fixe" litt på mitt kabinett....Blir kvalm hver gang jeg ser det..kjedeli og så kontor-lignende :ermm: Dette er hva jeg har tenkte å gjøre:

dette er en paint skisse, en VELDIG grov skisse---> Kabinett.bmp

Jeg har tenkt å legge plexiglass rundt "M" og det to "pinnene" som holder den og ha blå/grønne vifter i kabinettet...Kabinettet ser slik ut :thumbdown:

post-126569-1179267827_thumb.jpg

Så jeg vil ha deres mening, er det verdt strevet eller skal jeg bare ha det sann som det er? :hmm:

Endret av Wart1n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og lagre bilder du skal ha ut på nett som gif eller jpeg:) så tar de 1\10 av plassen:P

det du burde gjøre er å kjøpe deg ett sort enkelt lianli kabinett, ikke modde. ser jæve.. ut og er for mye fjortissfaktor over det...

8625370[/snapback]

Når ble modding fjortiss? Fælt som det mases om Lian Li og dets utrolige og stilrene design. Ut ifra denne veldig grove skissen kan vel ikke hans smak sammenlignes med din?

Lenke til kommentar

Bare sån hvis jeg var deg. Ikke bruk mye penger på Katoder, vifter med lys og alt mulig sånt "stæsj" Greit med litt, men ikke så mye.

Det ser drit fett ut på nettet, så har du det en uke selv, så er du lei det.

(snakker erfaring)

Men et plexiglass er jo bare fint. Da ser du jo litt innvendig, men Kunne v få se ett bilde ra innsiden, Skal du ha plexi må du rydde i kabler og sånt inne i pcn, ellers blir det ikke fint. =) :)

Mvh

Espen

Lenke til kommentar
Bare sån hvis jeg var deg. Ikke bruk mye penger på Katoder, vifter med lys og alt mulig sånt "stæsj" Greit med litt, men ikke så mye.

Det ser drit fett ut på nettet, så har du det en uke selv, så er du lei det.

(snakker erfaring)

Men et plexiglass er jo bare fint. Da ser du jo litt innvendig, men Kunne v få se ett bilde ra innsiden, Skal du ha plexi må du rydde i kabler og sånt inne i pcn, ellers blir det ikke fint. =) :)

Mvh

Espen

8629349[/snapback]

Skal ikke bruke penger på stæsj og sant, for mye er stygt, for lite er kjedlig. så siden jeg ikke har penger, men pappa har faktisk plexi-glass i garasjen og verktøy til å skjære med, så tror jeg skjærer ut forbokstaven min i kabinettet og plexi-glass irundt...+ 1 blå vifte til skjermkortet, eneste tror jeg...vifta koster 129,- så dette blir eneste utgiften.

Lenke til kommentar
mine innleg pga at jeg har samme kabinett:p

du vet det vifte hullet på venste side nedom den vifte hullet?

der satte jeg en 12cm vifte :p borret på 2 hull så satte jeg på den, ble ganske bra

8631330[/snapback]

Har du det samme kabinettet som jeg, eller lianli? som noen andre snakket om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...