Nyttnavn2013 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hei! jeg vil gjerne "fixe" litt på mitt kabinett....Blir kvalm hver gang jeg ser det..kjedeli og så kontor-lignende Dette er hva jeg har tenkte å gjøre: dette er en paint skisse, en VELDIG grov skisse---> Kabinett.bmp Jeg har tenkt å legge plexiglass rundt "M" og det to "pinnene" som holder den og ha blå/grønne vifter i kabinettet...Kabinettet ser slik ut Så jeg vil ha deres mening, er det verdt strevet eller skal jeg bare ha det sann som det er? Endret 15. mai 2007 av Wart1n Lenke til kommentar
roglia Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Legg en duk over så slipper du å se den... Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 og lagre bilder du skal ha ut på nett som gif eller jpeg:) så tar de 1\10 av plassen:P det du burde gjøre er å kjøpe deg ett sort enkelt lianli kabinett, ikke modde. ser jæve.. ut og er for mye fjortissfaktor over det... Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Har ikke penger, og er det mye styr å ta ut alt for så å sette inn igjen i et nytt kabinett? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 og lagre bilder du skal ha ut på nett som gif eller jpeg:) så tar de 1\10 av plassen:P det du burde gjøre er å kjøpe deg ett sort enkelt lianli kabinett, ikke modde. ser jæve.. ut og er for mye fjortissfaktor over det... 8625370[/snapback] Når ble modding fjortiss? Fælt som det mases om Lian Li og dets utrolige og stilrene design. Ut ifra denne veldig grove skissen kan vel ikke hans smak sammenlignes med din? Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) For mye blått / Gult / grønn elns lys er IKKE kult, men litt må jeg ha..kjedelig med ingenting..sann som jeg har nå Endret 16. mai 2007 av Wart1n Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Likte litt denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324395 med bære hank, kjekt på LAN og det er med psu..kansje sku hadd 4-6 usb porter, men har slike usb dingser med 4 usb porter på. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Bare sån hvis jeg var deg. Ikke bruk mye penger på Katoder, vifter med lys og alt mulig sånt "stæsj" Greit med litt, men ikke så mye. Det ser drit fett ut på nettet, så har du det en uke selv, så er du lei det. (snakker erfaring) Men et plexiglass er jo bare fint. Da ser du jo litt innvendig, men Kunne v få se ett bilde ra innsiden, Skal du ha plexi må du rydde i kabler og sånt inne i pcn, ellers blir det ikke fint. =) Mvh Espen Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Nå er jeg lei dette maset om for mye lys, for lite lys, blabla. Nøkkelordet her er jo helt klart stil. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Bare sån hvis jeg var deg. Ikke bruk mye penger på Katoder, vifter med lys og alt mulig sånt "stæsj" Greit med litt, men ikke så mye.Det ser drit fett ut på nettet, så har du det en uke selv, så er du lei det. (snakker erfaring) Men et plexiglass er jo bare fint. Da ser du jo litt innvendig, men Kunne v få se ett bilde ra innsiden, Skal du ha plexi må du rydde i kabler og sånt inne i pcn, ellers blir det ikke fint. =) Mvh Espen 8629349[/snapback] Skal ikke bruke penger på stæsj og sant, for mye er stygt, for lite er kjedlig. så siden jeg ikke har penger, men pappa har faktisk plexi-glass i garasjen og verktøy til å skjære med, så tror jeg skjærer ut forbokstaven min i kabinettet og plexi-glass irundt...+ 1 blå vifte til skjermkortet, eneste tror jeg...vifta koster 129,- så dette blir eneste utgiften. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 mine innleg pga at jeg har samme kabinett:p du vet det vifte hullet på venste side nedom den vifte hullet? der satte jeg en 12cm vifte borret på 2 hull så satte jeg på den, ble ganske bra Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 mine innleg pga at jeg har samme kabinett:pdu vet det vifte hullet på venste side nedom den vifte hullet? der satte jeg en 12cm vifte borret på 2 hull så satte jeg på den, ble ganske bra 8631330[/snapback] Har du det samme kabinettet som jeg, eller lianli? som noen andre snakket om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå