Laffe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei, jeg har da klart å fått et kattehår innafor kameramitt, asså jeg ser kattehåret når jeg ser inni det huset, så jeg lurte på om det var noe metoder for å fjerne den? blir litt vanskelig å fjerne den med fingrene, lite plass eller med noe mindre for håret ligger på "kanten" SLR kamerar takk på forhånd Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det er uklart hvor kattehåret kan ligge (ut fra din beskrivelse). Men ... 1) ligger dcet på brikken (ikke synlig gjennom søker) må du benytte rensesett for brikke. 2) ligger det på objektivets front eller bakerste linse, rengjør disse. 3) Ligger det på speilet, evt på prismet (ikke synlig på bilder) m å disse rengjøres. Rensemetoder? Blåsebørste for foto (kke trykkluft). / Renseswaber for sensorbrikke (avhengig av brikkestørrelse). Linsepapir... Lenke til kommentar
PorridgeHaus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Litt seint, men hvis du fortsatt lure pa det (siden svært svå svarte) Du bra bruke en 'støv bit fjerne/hente dings' som Dette eller en annen blåse belg eller sensor børste Endret 5. juni 2007 av dataleaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå