Gå til innhold

Kjøpe Cd-Key elektronisk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo

Lurte på om det er mulig å kjøpe Cd-Key til WoW elektronisk, lovlig altså. Via blizzard på noen slags måte?

Takker for svar.

8622932[/snapback]

det er da null problem..

Du bare registrer for en 10 dagers trail på www.wow-europe.com .. også når du har mekka kontoen din, så finner du på acccount manager "upgrade account"

også bruker du visa og vips .. så har du en konto :p med lovelig blizzard key.

Lenke til kommentar
Funker ikke. Du må ha CD- key.

Da TBC kom ut kjøpte jeg CD- key ett eller annet sted, men jeg husker desverre ikke hvor det var. Når klokka nærmer seg mindre ugudelige tider er det helt sikkert folk som kan svare. Det er 100% lovlig.

8623616[/snapback]

Bruk en trail acount som nevnt og gå inn på Manage acount, upgrade den med visa og du får Cd-key i mailen din

Lenke til kommentar
Upgrade Your Trial Account: 

?wow.web.accountManagement.account.summary.keyinfo1? 7 ?wow.web.accountManagement.account.summary.keyinfo2?

Alt som står under upgrade.

ENDRET: Fikk akkurat svar fra Blizzard. Om man har noen typer trial-accounts må man bruke en retail-cd. Duger det å kjøpe fra nettet som er nevnt over?

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Fikk akkurat svar fra Blizzard. Om man har noen typer trial-accounts må man bruke en retail-cd. Duger det å kjøpe fra nettet som er nevnt over?

8626528[/snapback]

www.ShatteredCrystal.com funker også.

Du trenger bare cd-key/serial. Så hvis du kjøper det går det helt greitt å oppgradere til en skikkelig konto.

Endret av Snipershot
Lenke til kommentar

Jo, det er det:

?wow.web.accountManagement.account.summary.keyinfo1? 1 ?wow.web.accountManagement.account.summary.keyinfo2?

Sendte mail og fikk beskjed om at det var fikset, noe det ikke var. Sendte ny mail jeg.

Det går altså rett og slett ikke, det valget har bare forsvunnet!

Lenke til kommentar
Jo, det er det:

?wow.web.accountManagement.account.summary.keyinfo1? 1 ?wow.web.accountManagement.account.summary.keyinfo2?

Sendte mail og fikk beskjed om at det var fikset, noe det ikke var. Sendte ny mail jeg.

Det går altså rett og slett ikke, det valget har bare forsvunnet!

Jeg vet, det der var en av grunnene til at jeg laget denne tråden. Det er noe bugg med sia til WoW-europe. Men du _må_ ikke bruke den sia, du kan bruke www.ShatteredCrystal.com som nevnt lenger opp. Da de sikkert har en like bra pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...