Gå til innhold

Musikk: Rock: Mads Kymre - Zombieland og Heal You

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

det vriker som du har et potensiale til å lage utrolig allsidige moderne rockelåter. Powerchord greia blir litt for kjedelig for min smak (i zombieland), men du mestrer å bygge opp låtene fint. Dette er ikke helt min type rock, men du har et enormt potensiale. Fin produksjon.

Du har også en fin stemme, men jobb litt med engelskuttalelsen din. Noen steder hører jeg at den blir litt for fornorska hvis du skjønner?

Syntes du skal fortsette og produsere musikk som andre kan få glede ut av. Kjempe bra innsats! Keep up the good work ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Synes dette var ekstremt digg!

Passet kanskje ikke med dobbelbassgreiene i refrenget på zombieland, men resten var grisefett!

Kjæresten sa at du hadde kjedelig stemme som ikke skilte seg ut, men jeg aner ikke hva hun snakker om! Synes den er konge!

It rocks cock!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Dette høres da ut som rimelig bra rock, ikke at jeg noen voldsom fan eller spesialist innen den sjangeren.

Artig å se deg igjen, har ikke sett deg siden riff.no's forum ble lagt ned. Rockshop.no har blitt skikkelig bra forresten(sorry, offtopic).

Mvh.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Dette høres da ut som rimelig bra rock, ikke at jeg noen voldsom fan eller spesialist innen den sjangeren.

Artig å se deg igjen, har ikke sett deg siden riff.no's forum ble lagt ned. Rockshop.no har blitt skikkelig bra forresten(sorry, offtopic).

Mvh.

9191689[/snapback]

Hehe ;) Bare morsomt! Rockshop har kommet seg veldig ja, vi kjører på for fullt framover nå, så den blir nok bare større og større. Hva skjedde egentlig med riff.no? Hele forumet var plutselig bare borte...

9202220[/snapback]

Lagt ned pga spam. men du, ta turen innom det nye forumet vi satt opp, ex.riff http://exriff.ipbfree.com/ =)

Sitter å gleder meg til å få bestilt evil dead tskjortene fra dere nå :p

Mvh.(Rhoads/Belial på riff)

Lenke til kommentar

Oi! sammen med bandet har du bare helt konge stemme. Sånn du bruker stemmen der. Men jeg beundrer deg med å være så god til å lage sanger. Uansett hvor mye jeg prøver finner jeg bare på intro og vers på gitar. Lyrics går hvertfall ikke :(

Men du kan jo prøve å bruke stemmen på samme måte som i Trust og lage en poprock / "chill"rock. Ikke growlingen da. Tror det kan bli bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...