MadSky Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ikke værst det her. God lyd, men ikke helt min smak for musikk Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kan ikke helt putte fingern min på det, men blir utrolig fenget av sangene! Kanskje fordi det er min type musikk, men men. Stå på! Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 det vriker som du har et potensiale til å lage utrolig allsidige moderne rockelåter. Powerchord greia blir litt for kjedelig for min smak (i zombieland), men du mestrer å bygge opp låtene fint. Dette er ikke helt min type rock, men du har et enormt potensiale. Fin produksjon. Du har også en fin stemme, men jobb litt med engelskuttalelsen din. Noen steder hører jeg at den blir litt for fornorska hvis du skjønner? Syntes du skal fortsette og produsere musikk som andre kan få glede ut av. Kjempe bra innsats! Keep up the good work Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Heal You er koz. Lastet den ned fra den forrige tråden, og nå kom den opp på shuffle i winamp. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg drar opp denne tråden jeg, Jeg lurer påp om det har skjedd noe med "Heal You" sangen? Har du prøvd å sende den inn til platestudio eller noe? Hvis du har lyst til det da. Sangen blir spilt fortsatt en gang i blant i mine høytalere hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Synes dette var ekstremt digg! Passet kanskje ikke med dobbelbassgreiene i refrenget på zombieland, men resten var grisefett! Kjæresten sa at du hadde kjedelig stemme som ikke skilte seg ut, men jeg aner ikke hva hun snakker om! Synes den er konge! It rocks cock! Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Dette høres da ut som rimelig bra rock, ikke at jeg noen voldsom fan eller spesialist innen den sjangeren. Artig å se deg igjen, har ikke sett deg siden riff.no's forum ble lagt ned. Rockshop.no har blitt skikkelig bra forresten(sorry, offtopic). Mvh. Endret 2. august 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg lukter litt skjult reklame her jeg... Funka for meg hvertfall Men la oss holde oss til hva tråden er lagd for før moderator kommer og tar oss. Jeg kan være enig med kjæresten til Blendik at du ikke har verdens beste stemme som skiller seg ut, men jeg synes den holder og passer ypperlig til sangene du lager. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Dette høres da ut som rimelig bra rock, ikke at jeg noen voldsom fan eller spesialist innen den sjangeren. Artig å se deg igjen, har ikke sett deg siden riff.no's forum ble lagt ned. Rockshop.no har blitt skikkelig bra forresten(sorry, offtopic). Mvh. 9191689[/snapback] Hehe Bare morsomt! Rockshop har kommet seg veldig ja, vi kjører på for fullt framover nå, så den blir nok bare større og større. Hva skjedde egentlig med riff.no? Hele forumet var plutselig bare borte... 9202220[/snapback] Lagt ned pga spam. men du, ta turen innom det nye forumet vi satt opp, ex.riff http://exriff.ipbfree.com/ =) Sitter å gleder meg til å få bestilt evil dead tskjortene fra dere nå Mvh.(Rhoads/Belial på riff) Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Urørt funker ikke nå, så får ikke sjekka bandet ditt, men er det du som synger der? Du burde kanskje endre overskriften til tråden litt, blitt veldig avsporet. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Oi! sammen med bandet har du bare helt konge stemme. Sånn du bruker stemmen der. Men jeg beundrer deg med å være så god til å lage sanger. Uansett hvor mye jeg prøver finner jeg bare på intro og vers på gitar. Lyrics går hvertfall ikke Men du kan jo prøve å bruke stemmen på samme måte som i Trust og lage en poprock / "chill"rock. Ikke growlingen da. Tror det kan bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå