magnus85 Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Dette kan ikke være riktig? Lett nettet rundt etter info og ringt HP, de sa jeg bare skulle dytte men den gang ei, pinner brekt på hovedkortet også så er vel kanskje minimalt med håp og få dette keybordet igang igjen?
Mortings Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Neida.. Har hatt samme problem. Jeg bare satt det på igjen. Gikk på kontrollpanel-->tastatur og mus og fiksa litt der
magnus85 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Skrevet 15. mai 2007 Nå har jeg bøyd pinner under den svarte sukkerbiten der i tillegg da? Samtidig som at kabelen har fått medfart i og prøvd diverse muligheter, mener du fortsatt det er en sjans? Må sette kabelen dobbelt for at den skal sitte, ellers detter den bare ut igjen..huff
Mortings Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Nå har jeg bøyd pinner under den svarte sukkerbiten der i tillegg da? Samtidig som at kabelen har fått medfart i og prøvd diverse muligheter, mener du fortsatt det er en sjans? Må sette kabelen dobbelt for at den skal sitte, ellers detter den bare ut igjen..huff 8623269[/snapback] Hmm.. Litt værre! Men jeg mener nå at du burde prøve deg litt fram, kanskje teipe litt!
magnus85 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Skrevet 15. mai 2007 Ja skal nok alltid få den til og sitte, men verre med og gjenopprette de pinnene som er tapt tror jeg..hm.. i verste fall må det vel til med nytt hovedkort?
Mortings Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Mulig det må til med et nytt hovedkort ja. Men burde gå uten.. Alt som blei tatt av skal på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå