dreuf Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Som tittelen sier, finnes det noe bra program i Linux som støtter ipod? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Spørs på distro men jeg bruker ubuntu og bruker amarok til ipod. sudo apt-get install amarok I ubuntu. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kommer an på skrivebordsmiljø. Er noe som heter gtkpod. Tror amarok støtter ipod også Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) De fleste musikkprogram for GNU/Linux støtter vel både kopiering fra og til Ipod. Selv har jeg ingen Ipod, men Rhythmbox har fungert fint de gangene jeg har hatt noen Ipod-eiere på besøk, kan spille musikk rett ifra Ipoden eller kopier filer til og fra den. Endret 15. mai 2007 av LessThanJake Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Som tittelen sier, finnes det noe bra program i Linux som støtter ipod? 8622737[/snapback] Songbird(link) støtter også ipod, samt at den kan spille av musikk som har DRM i seg(antar mange med ipod har handlet på itunes...). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå