Dødskalkunen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kjøpte Nikon D40 i dag, og har prøvd meg frem med noen bilder. Her er bildene jeg ble mest fornøyd med: Uten farger: Med farger: Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg kan ikke fordra imageshack! Men ut av det jeg ser av de små bildene liker jeg det første best. Endret 15. mai 2007 av Dolce_vita Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Er jo bare å trykke så ser du bildene i større str. Likte det første og siste veldig godt. Da du gjorde det siste til svart hvitt ble det kanskje litt "kjedelig". Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg kan ikke fordra ImageShack jeg heller. Motivet ble for mye utbrent. Lenke til kommentar
scoop3x Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg sunes disse bildene var helt uintrisange, likte ingen av de. dråpe bildene var ufocusert, og du burde kanskje på dråpe bildene justere litt på curves? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg sunes disse bildene var helt uintrisange, likte ingen av de.dråpe bildene var ufocusert, og du burde kanskje på dråpe bildene justere litt på curves? 8675348[/snapback] Hvorfor skal jeg justere litt på curves, har allerede justert curves. Så du mener heller bakgrunnen på dråpebildet burde vært i fokus, enn dråpene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå