chimera Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg skulle gjerne snakket med de som lagde denne skjermen. Den er helt klar og flott bortsett fra en ting: For en uke siden kjøpte jeg denne skjermen til min tredje maskin(!). Skjermen var av merket :Hansol 730E. Det funket fint helt til jeg hadde sittet med den på i 300 timer(altså, den sto i linux konsollen hele veien). Den begynte å pipe høyt med en høyfrekvent lyd som om kjøleskapet var åpent. Det viste seg å være at skjermen var varm - glovarm. Det luktet smeltet isopor; hele dekselet og innmaten var blitt til en diger klump! Skjermen min har smeltet! Jeg dro ut kontakten. Skjermen funker fortsatt den, men jeg er litt redd for..brann. Er dette en reklamasjonssak? Lenke til kommentar
Raz Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Skjermen funket selv om innmaten mm hadde smeltet til en klump?? Må si at det var en robust skjerm ) Neida, kødder, jeg hadde iallefall bedt om å få en ny! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 hadde den fri luft rundt seg da? Altså du hadde vel ikke dekket til skjermen oppå eller på sidene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå