Gå til innhold

2,1 Høytalere (pc) :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingenting som slår dette systemet om du skal 2.1 sett  :cool:

8628796[/snapback]

 

 

Altec Lansing FX6021 skal være bedre, har de selv og er meget fornøyd hvis du lerser bruker omtalene til Logitech Z-2300 ser du at flere bemerker at bassen ikke spiller men bare buldrer, noe som egner seg dårlig til spessielt musikk

 

en lite quote fra en PM jeg sente med en på foumet

Hehe, som sagt, jeg har Z-2300 men ville ha kjøpt Altec Lansing FX6021 hvis jeg kunne ombestemme meg ja
Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
best av Altec Lansing MX5021 og Altec Lansing FX6021?  På lydkvaliteten og bass og hvor høyt du kan spille?

8637298[/snapback]

Jeg kan ikke si noe sikkert der siden jeg ikke har hørt FX6021, men har lest at MX5021 faktisk skal være litt bedre. FX6021 skulle visstnok slite litt med mellomtone og øvrige diskantområde fordi alle elemente der er på 1". Mens MX5021 har ett diskant-element på 1" og to mellomtone-elementer på 3", så den passer nok best til presis gjengivelse av alle frekvensområder.

 

MX5021 yter 90 watt, mens FX6021 yter 75 watt. Så det er nok MX5021 som klarer å spille høyest.

Lenke til kommentar
Bra lyd i dem? skal brukes en del til å spille ganske høyt, bra bass?

8622389[/snapback]

 

Skal du ha et anlegg som spiller høyt og har en agressiv bass, er Logitech Z-2300 til å anbefale.

8685006[/snapback]

 

gå for Logitech Z-2300, du vill ikke angre,

Lenke til kommentar
Bra lyd i dem? skal brukes en del til å spille ganske høyt, bra bass?

8622389[/snapback]

 

Skal du ha et anlegg som spiller høyt og har en agressiv bass, er Logitech Z-2300 til å anbefale.

8685006[/snapback]

 

gå for Logitech Z-2300, du vill ikke angre,

8685024[/snapback]

Pffff er ikke mye aggresjon i den bassen. Er jo bare sinnssvak rumling. Bare sjekk brukererfarinegene for Z-2300. Og tro meg, jeg snakker av erfaring.

Endret av dir3
Lenke til kommentar

Har selv bestilt Z-2300. Får det i morgen så da blir det morro å prøve.

Har brukt Creative sine høytalersett i forskjellige utgaver tidligere,men grunnet en elendig service hos Creative.no er det slutt med å kjøpe produkter derfra både til meg selv og de jeg bygger maskiner til, så det blir noen sett pr år :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...