Blib Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Har Fujifilm FinePix F401 og WinXP Home. Etter at jeg har tatt bilder og koblet kameraet til PCe, så kommer ikke den "flyttbare disken" opp, og jeg får ikke frem kameraet. Den står pådisc mode ja... Altså: Første gang, etter installasjon, så dukket den opp asap som kameraet ble koblet til Så koblet vi det fra igjen, ved å gå ned på ikonet nederst på taskbaren og velge Stopp ller Disable på webkameraet (Sikker fjerning av maskinvare). Det var dette som stod i manualen. Men når vi så kobler kameraet til igjen etter andre økt så kommer ikke dene flyttbare diksen opp (kameraet) og heller ikke programmet autostarter. Vi er nødt til å ta en fullstendig reinstall av drivere og alt på Cden for å få den opp igjen. Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Hvis kameraet nå står på PC CAM så kan jeg få det frem hver gang jeg kobler det til PCen hvis jeg IKKE bruker Sikker fjerning av maskinvare. Men nå får jeg den ikke i discmodus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå