TorbjørnK Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 ikke helt på topic men seinest for 2 dager siden ble det meldt horevær i bergen den 17. og nå er det kanon-vær... dårlige spåmenn vi har i disse dager. Tilbake til topic, er hjemme og pakker ned finstasen for å slenge på meg noe mer casual, type partyantrekk -Lyseblå jeans -rutete skjorte -blå blazer Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 17 Mai, Hvit Skjorte - Filippa K Grå Cardigan - Filippa K Hvite Bukser - Filippa K Sort tynt slips (lite bredt..) Filippa K Sorte Sko Orket simpelten ikke ha på meg dress Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Spilte konsert på torvet i Stavanger, så det blei nærmest Blues Brothers/Film Noir-stil på meg: Stripete, mørk dress Stripete, mørke (sorte?) franske "spisse" sko (Smooove) Hvit skjorte med sorte striper Dypblått kinesisk silkeslips Stripete hatt Og en diger saksofon! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Sort dress, lyseblå skjorte og mørkeblått slips med skjeve striper på, svarte striper. Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Bunad er varmt, men så innmari fint! Både på gutter og jenter! Selv har jeg en Sagadrakt, som jeg brukte på 17 mai (Det er meg, om noen lurte ) Lenke til kommentar
Srlndschps Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Skal gå i bunad jeg Fana bunad hvis noen lurer.. Så jeg håper det ikke blir for varmt hehe.. danno_O det er godt å høre at det er noen gutter med bunad og Gutter i bunad er noe av det fineste jeg ser 8621981[/snapback] Åh, Fana-bunaden er utrolig fin, hvis jeg tenker på riktig bunad nå! Svart stakk med blå eller grønn kant helt nederst, hvitt forkle og rød og blå vest? I så fall, den er kjempefin. Enig i at gutter i bunad er fint. Trist at det er så få gutter som har bunad. Er jo noen menn, men jeg kan ikke komme på å ha sett noen unge gutter (sett bort fra små-barn) i bunad på veldig lenge. Selv hadde jeg på med bunad (Namdalsbunad, men det er sikkert ingen her som vet hvordan den ser ut) fra morgenen av, men senere på dagen ble jeg lei og skiftet til "vanlige" klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå