jammi Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei! Jeg tittet innom Mote og velværekafeen, og så at noen postet deres 17. Mai-antrekk. Hadde vært artig å høre om dette fra flere, tenkte jeg, og vips var denne tråden opprettet. Så her poster dere deres antrekk, og man kan også diskutere/søke hjelp/tips ang. emnet. Selv skal jeg ha enten: Hvit skjorte Sort dressjakke Sort dressbukse Et eller annet slips (tips til fargevalg?) ELLER: Sort skjorte Hvit dressjakke Sort dressbukse Ett eller annet slips (tips til fargevalg? ) Hva synes dere jeg bør gå for? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Personlig regner jeg med å sove gjennom mesteparten av den dagen, men når jeg endelig kommer meg opp, blir det vel dongri bukser og en helt ordinær grå genser som vanlig Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 På meg blir det grønn russebukse med en skikkelig fin eim av øl og en grønn genser som lukter ca like ille Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Personlig regner jeg med å sove gjennom mesteparten av den dagen, men når jeg endelig kommer meg opp 8621820[/snapback] ...blir det joggebukse og hettegenser på meg! 17 Mai de siste årene har i stor grad gått med til å sove, helt ok for min del. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Kjøpte meg ny dress i fjor så får vell ta på meg den! Den er stripete, blå skjorte og en slags lilla farge/skjær på bukse og jakke! Endret 15. mai 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
hsds Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Joggebukse og hettegenser her og. 17 mai er oppskrytt Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Skal bare slappe av på 17 mai, evt grille med familien.. Skal nok ha på meg en vanlig olabukse og en skjorte! Lenke til kommentar
jammi Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Kjøpte meg ny dress i fjor så får vell ta på meg den! Den er stripete, blå skjorte og en slags lilla farge/skjær på bukse og jakke! 8621852[/snapback] Bra det er noen som tar nasjonaldagen seriøst her Lenke til kommentar
thrml Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kjøpte meg ny dress i fjor så får vell ta på meg den! Den er stripete, blå skjorte og en slags lilla farge/skjær på bukse og jakke! 8621852[/snapback] Bra det er noen som tar nasjonaldagen seriøst her 8621910[/snapback] hehe ja vurderte å ta å legge inn en post her hvor jeg hadde tenkt å si noe som låt noe som det her: "Hvorfor poster dere i en 17.mai post når dere gir f***? ikke gidd å bry dere når dere ser en sånn en da.." så ja nå kom det ut takk Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Bra det er noen som tar nasjonaldagen seriøst her 8621910[/snapback] Man tar da ikke nasjonaldagen useriøst bare fordi man ikke gidder å pynte seg? Nasjonalromatikk er ut, uansett. Det er mye sunnere når man er undertrykt, ikke når man er konge på haugen, slik vi er i Norge. Her blir det som andre vanlige klær og soving store deler av dagen. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) jammi jeg synes du bør gå for det første valget svart og hvit dress ser bra ut, angående slipset kan du kanskje ta et blått et hvis du har? Endret 15. mai 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg skal ha på meg: Gudbrandsdalsbunad. (den oppe til venstre) Endret 15. mai 2007 av danno_O Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Svart sølvstipet(veldig, veldig tynne og få av dem) med sølvmansjettknapper Hvite Zagna jeans V-hals genser Lenke til kommentar
thrml Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg skal ha på meg: Gudbrandsdalsbunad. (den oppe til venstre) 8621956[/snapback] *Norges stolthet har på seg bunad!* ( ikke meg ) Endret 15. mai 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
Iril Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Skal gå i bunad jeg Fana bunad hvis noen lurer.. Så jeg håper det ikke blir for varmt hehe.. danno_O det er godt å høre at det er noen gutter med bunad og Gutter i bunad er noe av det fineste jeg ser Endret 15. mai 2007 av Iril Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) På dagen: Grå dress Hvit skjorte Tynnt sort slips Sort belte Sorte pensko På kvelden: Khaki shorts hvit skjorte Mørkeblå blazer sort belte sorte sko sort klokke Da gjenstår egentlig bare å velge solbriller viss det blir nødvenig Endret 15. mai 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Lue Fleese Fjellbukse fjellsko mp3 spiller med headset Skal stå tidlig opp og gå fjelltur, lengst mulig vekk fra støyen... Lenke til kommentar
thrml Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Skal gå i bunad jeg Fana bunad hvis noen lurer.. Så jeg håper det ikke blir for varmt hehe.. Stian_Pa det er godt å høre at det er noen gutter med bunad og Gutter i bunad er noe av det fineste jeg ser 8621981[/snapback] Jeg har ikke bunad men skulle gjerne hatt det, men derimot var det danno_O som skulle ha på seg det Lenke til kommentar
jammi Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Skal gå i bunad jeg Fana bunad hvis noen lurer.. Så jeg håper det ikke blir for varmt hehe.. Stian_Pa det er godt å høre at det er noen gutter med bunad og Gutter i bunad er noe av det fineste jeg ser 8621981[/snapback] Bunad er toppen ja! Lenke til kommentar
Iril Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hehe.. beklager Rettet på det jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå