gefo Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Har nettopp instalert Mandrake 9.0. Harddrake finner ikke nettverkskortet. Fysisk er det integrert i et MSI KN420 hovedkort. Sagt på en annen måte, hvordan kommer jeg ut på nettet via ADSL . Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Du må finne ut åssen chipsett nettverkskortet er basert på og deretter finne riktig modul. :-) Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hva slags nettkotr snakker vi om da (chipset)? Fikk dårlig respons hos MSI. "lspci -v" i konsoll bør gi informasjon om hva slags nett"kort" det er snakk om. Lenke til kommentar
gefo Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Hadde versjon 8.2 tidligere, og da kom det opp en melding om valg mellom drivere. Denne gangen får jeg bare opp en melding om at den kjenner igjen nettverkskortet, men at modul er ukjent. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Fysisk er det integrert i et MSI KN420 hovedkort. Kjøp for enkelhets skyld et ekstra kort med realtec chip, ellers er jeg redd du får en del arbeid. Lenke til kommentar
gefo Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Tror det heter Realtec Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Kan du poste utputt fra "lspci -v"? Eller relevant del av den i alle fall. Du skjønner hva det er når du ser det regner jeg med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå