L O G I M A N Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Som topic sier, hvordan får jeg til det? Når den entrer påloggingsbilde til xp får jeg bilde på begge skjermene, men ikke under boot og post osv. Dette kunne være kjekt. Hvordan får jeg til det? Har et foxconn 8800gts. Endret 15. mai 2007 av sesteen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hmm, det får jeg... er begge koblet til via DVI eller er den ene analog? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Begge skjermene er vga (en lcd tv og en lcd skjerm). Jeg bruker derfor begge dvi adapterne.... Jeg får bare bilde på en port, den nærmest hk) om jeg bare bruker en skjerm tilkoblet også. Den andre ser ikke ut til å "starte" opp før drivern loades. Endret 15. mai 2007 av sesteen Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hmm, det får jeg... er begge koblet til via DVI eller er den ene analog? 8621408[/snapback] Bruker du begge dvi, begge vga eller en av hver? Dette funka fint på mitt gamle x700 kort, som hadde en vga og en dvi, men da brukte jeg jo seff bare en dvi adapter. Edit: Tror jeg skjønner tegninga nå Virker som, at skal dette funke, så må det være en skjerm på VGA, og en på DVI om det skal virke utenfor OS, så da blir det jo samme oppsett som på mitt gamle kort. Signalet sendes jo analogt og digitalt på DVI-D, så da sendes vel signalene på begge, og kun en skjerm kan gå til vga og en til DVI. Endret 15. mai 2007 av sesteen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå