Gå til innhold

Hvem mener dere er verdens beste ving?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Giggsy selvsagt. :) Forklaring trengs ikke.

8711624[/snapback]

 

Jo, det trengs virkelig.

8711919[/snapback]

Kanskje du heller kan fortelle meg hvorfor han ikke i løpet av de siste 10 årene han har spillt i United kan kalles tidenes ving?

8724721[/snapback]

 

Av ManUtd supportere ja

 

Trenger også en forklaring

Lenke til kommentar
Beckham (når han var i Manu) og Figo 3,4,5 år tilbake.

8666906[/snapback]

Ja, dette var tider! :!: Skulle hatt flere spillere som de nå til dags, nå har vi bare femikladder og filmere :hrm:

8667122[/snapback]

Ang filming så ble vel Figo kjent for å ta "en spansk en" i ny og ne, for å si det sånn ;)
Lenke til kommentar
Giggsy selvsagt. :) Forklaring trengs ikke.

8711624[/snapback]

 

Jo, det trengs virkelig.

8711919[/snapback]

Kanskje du heller kan fortelle meg hvorfor han ikke i løpet av de siste 10 årene han har spillt i United kan kalles tidenes ving?

8724721[/snapback]

 

Av ManUtd supportere ja

 

Trenger også en forklaring

8725212[/snapback]

Nevn en annen ving som har spilt fast på et europeisk topplag sammenhengende i snart 15år. :)

Lenke til kommentar
Giggsy selvsagt. :) Forklaring trengs ikke.

8711624[/snapback]

 

Jo, det trengs virkelig.

8711919[/snapback]

Kanskje du heller kan fortelle meg hvorfor han ikke i løpet av de siste 10 årene han har spillt i United kan kalles tidenes ving?

8724721[/snapback]

 

Av ManUtd supportere ja

 

Trenger også en forklaring

8725212[/snapback]

Nevn en annen ving som har spilt fast på et europeisk topplag sammenhengende i snart 15år. :)

8725820[/snapback]

 

Men så er ikke ManU europas beste lag, så det er derfor han har hatt fast plass der. Figo og Beckham har i vertfall spilte lenge på høyt nivå

Lenke til kommentar
Giggsy selvsagt. :) Forklaring trengs ikke.

8711624[/snapback]

 

Jo, det trengs virkelig.

8711919[/snapback]

Kanskje du heller kan fortelle meg hvorfor han ikke i løpet av de siste 10 årene han har spillt i United kan kalles tidenes ving?

8724721[/snapback]

 

Av ManUtd supportere ja

 

Trenger også en forklaring

8725212[/snapback]

Nevn en annen ving som har spilt fast på et europeisk topplag sammenhengende i snart 15år. :)

8725820[/snapback]

 

Men så er ikke ManU europas beste lag, så det er derfor han har hatt fast plass der. Figo og Beckham har i vertfall spilte lenge på høyt nivå

8766984[/snapback]

helt riktig raske gutt, United har ikke vært Europas beste lag sammenhengende i 15 år. Men ET av de beste, og det beste fra tid til annen. Beckham bedre enn Giggs, vel vel ikke alle er enig med deg der. Figo hadde vel 3-4år han var enorm ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...