Thom Merlin Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hvem mener dere er verdens beste ving? Begynnte på fotball for 3mnd siden(er 19 år, veit jeg er litt sein) og tror det ville ha hjulpet meg mye om jeg hadde noen forbidler å se etter. For tiden bruker jeg C Ronaldo(min favoritt spiller^^) som referance men tror ikke helt han passer mine evner. Så det jeg egentlig spør etter er vel hvem dere mener er gode ving'er bortsett fra C Ronaldo. Endret 2. juni 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Joaquin er min favoritt. Men vil også nevne en ving som jeg syntes gjør mye bra! Huseklepp. Han er kanskje ikke en profil, eller blandt de beste men offensivt er han veldig bra. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg spiller også ving. Min favorittving har alltid vært Steve Mcmanaman og Harry Kewell. Mcmanaman har jeg likt, selvom jeg startet å holde med Liverpool rett før han dro til Real Madrid. Da var jeg vel 8-9 år. Harry Kewell begynte jeg faktisk og like da han var i Leeds. Jeg tenkte alltid før Liverpool skulle spille mot Leeds. "Nei, nå kommer Harry Kewell til å score". Den dagen han kom til Liverpool er et av minne beste fotballminner. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Utvilsomt C. Ronaldo, er en grunn til at han vinner alt som er av priser om dagen. Men siden du nevner at vi skal komme opp med andre spillere kan jeg vel nevne Ryan Giggs, Chris Eagles, Messi(hva er egentlig hans "offisielle" posisjon?), Nani(supertalent ala Ronaldo), eller kanskje noen av de italienske. Grunnen til at jeg nevner Eagles er fordi han er et virkelig stort talent som du garantert kommer til å få høre mer om i tiden fremover. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 hmm, Arjen Robben kanskje? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Synes det er veldig manko på gode rene vinger for tiden. Morten Gamst Pedersen på sitt aller beste er faktisk ganske høyt oppe på lista mi, på sitt beste er han hele Blackburns angrep alene. Ingen som legger like gode innlegg som han. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det er tilnærmet umulig å velge kun én ving, men i tiden fremover tror jeg at kombinasjonen av Robben på venstrevingen og Joe Cole på høyrevingen kan bli svært dødelig. (Forutsatt at Robben, mot formodning, skal holde seg skadefri. Dette gjelder forsåvidt J. Cole også). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Akkurat nå går det vel ikke ann å svare noe annet enn Cristiano Ronaldo. Utvilsomt verdens beste ving. Andre i verdensklassen: Leo Messi, Vicente (når han er frisk), Joaquin. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Mangen vannvittigt gode vinger.. Nani, Vicente, Messi, Joaquin & meg Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Prøv å få sett litt på Bastian Schweinsteiger. Utrolig god spiller, som har det meste. Han har en jævel av en skudd og pasningsfot, i tillegg spiller han utrolig smart fotball, og han har en utsøkt teknikk. Kansje ikke på høyde med Ronaldo eller Quaresmas, men overtrekksfintene hans er i verdensklasse. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ingen som har nevnt Ribery? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Femikladden i ManU er irriterende god Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ryan Giggs er/var en verdens beste vinger, mener jeg ihvertfall. Ellers Lionel Messi, Joaquin, Femikladden som blir så fint referert til her . Ville egentlig sett mye på spansk fotball er vanvittig mange gode midtbanespillere der. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Arjen Robben og Joe Cole på samme lag er ikke dumt Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Fru Ronaldo er dessverre en av de beste...Bellamy og Messi er også gode. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Fru Ronaldo er dessverre en av de beste...Bellamy og Messi er også gode. 8635127[/snapback] Bellamy spiller spiss, og ikke ving. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Mange gode vinger jeg ikke har hørt om her, men er spessielt imponert over spillestilen til Ricardo Quaresma, hvertfall etter å ha set dette youtube-klippet Takker for alle forslag så langt Endret 18. mai 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå