Laffe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hei, noen som har bryukt/bruker domeneshop.no? Hva slags betaling tar de?.. betaler man via nettet, eller får man regning i posten? eller er det valgmuligheter? Endret 15. mai 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hadde et domene hos domeneshop for lenge siden selv, og hvis jeg ikke tar helt feil, har man valgmuligheter, ja. (Det er vel for så vidt bare å sjekke på domeneshop.no). Uansett, hos domeneshop betaler du _mye_ for lite. Jeg ville heller anbefalt deg eksempelvis www.web10.nu, www.godaddy.com e.l. Har hatt veldig gode erfaringer med begge to Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Du kan betale enten via giro, eller med visa, mastercard, etc. Også giroene du får på mail kan betales med visa om du ønsker det. Grunnen til at jeg i utgangspunktet har holdt meg til domeneshop er bra inntrykk av kundeservicen. Stian89: Det spørs hva man skal ha, om de alternativene dine er billigere eller dyrere. web10.nu var dyrere for mitt behov (kun domeneregistrering og slavedns), godaddy.com er et forferdelig rotete selskap (min erfaring i hvertfall), og prisen der sjekket jeg ikke engang nå siden siden er så uoversiktelig. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg får regninga i posten en gang i året, og betaler over nettbanken. Kjempegreier Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Stian89: Det spørs hva man skal ha, om de alternativene dine er billigere eller dyrere. web10.nu var dyrere for mitt behov (kun domeneregistrering og slavedns), godaddy.com er et forferdelig rotete selskap (min erfaring i hvertfall), og prisen der sjekket jeg ikke engang nå siden siden er så uoversiktelig. 8621462[/snapback] Godaddy er ei suppe, stemmer det - men de leverer, det er ikke noe å utsette på det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jupp. Og jeg liker ikke suppe Utrolig enkelt på domeneshop, bare registrer adresse, whois info, og setter opp dns serveren min. Trykker på ok. Og en gang i året kommer e-post regningen. Enklere kan det ikke bli Lenke til kommentar
Mez Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har du ingen domener/produkter hos Domeneshop fra før, så må du betale FØR du får registrert domenet, har du derimot konto med domene/produkter så kan du handle på kreditt og motta faktura på e-post. Har vel totalt over 50 domener hos Domeneshop, er veldig fornøyd med tjenesten. Inkl. i årsvgiften på domener er DNS-pekere, www-vidersending og bra kundeservice. Anbefaler domeneshop på det sterkested. Har også brukt godaddy mye, men med en gang det blir problemer, så er det lettere å forholde seg til Domeneshop enn Godaddy syntes nå jeg. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Domeneshop har dessuten _meget_ gode, stabile og raske servere. De har egen router/gw på NIX også, så ingenting å klage på den fronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå