EspenFe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Idag spilte vi kamp mot "byens" beste lag. De heter Dahle IL. I første omgang eide vi dem så sykt at jeg hadde det kjedlig da jeg sto i mål(er keeper). Vi scoret 1 mål. I pausen snakket vi om hvordan vi spilte, og jeg fikk skryt, men i andre omgang, var de så sykt råe og usportslig. En av dem spyttet på midtbane spilleren oss. Han visket til lagkompisene mine at han skulle ikke si det. Lagkompisen min sa selvfølgelig fra. Vi sa det til dommeren, men han brydde seg ikke. Det første målet mot meg, var angrep på keeper. Jeg hadde den i fast grep, ble dyttet å falt over ende. Jeg mistet så klart ballen. I den hendelsen ble jeg sparket hardt i brystkassen så jeg ikke fikk pust og klarte ikke å redde ballen, hvis ikke har jeg gjort det. Jeg lå der å pintes og ropte, trenerne kom, men dommeren ga blaffen. DRITTDOMMER ! De får mål av angrep på keeper, sparket meg ned. Det siste målet tok vinden ballen så jeg ikke var i stand til å redde. Dette skjedde på 1.5 min. DRITT ! Vet ikke vitsen med denne posten, menmen Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Idag spilte vi kamp mot "byens" beste lag. De heter Dahle IL. I første omgang eide vi dem så sykt at jeg hadde det kjedlig da jeg sto i mål(er keeper). Vi scoret 1 mål. I pausen snakket vi om hvordan vi spilte, og jeg fikk skryt, men i andre omgang, var de så sykt råe og usportslig. En av dem spyttet på midtbane spilleren oss. Han visket til lagkompisene mine at han skulle ikke si det. Lagkompisen min sa selvfølgelig fra. Vi sa det til dommeren, men han brydde seg ikke. Det første målet mot meg, var angrep på keeper. Jeg hadde den i fast grep, ble dyttet å falt over ende. Jeg mistet så klart ballen.I den hendelsen ble jeg sparket hardt i brystkassen så jeg ikke fikk pust og klarte ikke å redde ballen, hvis ikke har jeg gjort det. Jeg lå der å pintes og ropte, trenerne kom, men dommeren ga blaffen. DRITTDOMMER ! De får mål av angrep på keeper, sparket meg ned. Det siste målet tok vinden ballen så jeg ikke var i stand til å redde. Dette skjedde på 1.5 min. DRITT ! Vet ikke vitsen med denne posten, menmen 8621185[/snapback] Amen! har vert fotball keeper i 6år og opplevd mye dritt opp igjenom tiden og det og møte råe lag og dårlig dommer er ikke noe nytt. Har opplevd angrep på keeper og aldri blit dømt med meg. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Idag spilte vi kamp mot "byens" beste lag. De heter Dahle IL. I første omgang eide vi dem så sykt at jeg hadde det kjedlig da jeg sto i mål(er keeper). Vi scoret 1 mål. I pausen snakket vi om hvordan vi spilte, og jeg fikk skryt, men i andre omgang, var de så sykt råe og usportslig. En av dem spyttet på midtbane spilleren oss. Han visket til lagkompisene mine at han skulle ikke si det. Lagkompisen min sa selvfølgelig fra. Vi sa det til dommeren, men han brydde seg ikke. Det første målet mot meg, var angrep på keeper. Jeg hadde den i fast grep, ble dyttet å falt over ende. Jeg mistet så klart ballen.I den hendelsen ble jeg sparket hardt i brystkassen så jeg ikke fikk pust og klarte ikke å redde ballen, hvis ikke har jeg gjort det. Jeg lå der å pintes og ropte, trenerne kom, men dommeren ga blaffen. DRITTDOMMER ! De får mål av angrep på keeper, sparket meg ned. Det siste målet tok vinden ballen så jeg ikke var i stand til å redde. Dette skjedde på 1.5 min. DRITT ! Vet ikke vitsen med denne posten, menmen 8621185[/snapback] Amen! har vert fotball keeper i 6år og opplevd mye dritt opp igjenom tiden og det og møte råe lag og dårlig dommer er ikke noe nytt. Har opplevd angrep på keeper og aldri blit dømt med meg. 8621246[/snapback] Men jeg fikk pustevansker da, de må da ta hensyn. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fotball er en sport der skittne triks uheldigvis lønner seg i de fleste tilfeller. Hvertfall i lavere divisjoner.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) EspenFe, vend deg til det:P Det kommer sikkert ikke til å bli den eneste drittkampen du kommer til å spille. Husker vi spilte en kamp der vi leda 2-0 mot førsteplassen i serien, og vi skårte et tredje men av en eller annen merkelig grunn mente dommern at ballen aldri hadde vært i mål. Senere skårte det andre laget et par mål, og som kampen gikk hett for seg ble den ene spillern vår spytta på, mens en annen ble slått så hardt at han brakk et ribbein... Fotball er følselser man, og noen ganger gjør folk absolut alt for å vinne. Endret 15. mai 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Går ikke an å hate fotball. Man kan hate dommeren og motstanderen, men ikke spillet:P Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Dahle IL. Brenn. Hater å spille mot de! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg får frispark når jeg er keeper. Mest fordi jeg kasta meg og skriker. Det hjelper. En gang var det litt værre. Et innlegg kom og det var mange i feltet. Jeg løper ut og i det jeg tar ballen blir jeg meid ned av 3 spillere samtidig Det var totalt pain og jeg sugde resten av kampen pga hodet ble halvveis drept. Dommeren var ok i alle fall. Tror jeg besvimte et par sek. Hatt mange håpløse dommere gjennom tidene. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Som "EdinhoBIH" sier: vend til det. Jo på høyere nivå du kommer, jo mer må du tåle. Som keeper har du uendelige mange fordeler. Bruk dem! Her er et konkret eksempel om du vil "ta igjen med samme mynt": Hvis en midtbanespiller slår en lang, høy pasning som du går ut for å plukke, vil det ofte komme en spiss løpende for å snappe ballen. Da løfter du kneet (som du vet har dere keepere lov til det som beskyttelse) og planter det godt inn i brystet på han. Jeg er forøvrig spiss og jeg kan love deg at jeg viser aldri hensyn i kamp. Selvfølgelig moser jeg ikke ned en keeper som allerede har plukket ballen, men jeg gjør alltid et ærlig forsøk og av og til hender det vi kolliderer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Vi hadde også en elendig dommer en gang. Det var på den tida jeg spilte på Lille Tøyen FK. Vi spilte mot Røa som var det eneste laget i serien vi spilte jevnt mot (enten ble vi overkjørt eller så vant vi ganske mye mot de andre laga). Dommeren var en 16-åring fra Røa. Han dømte en del piss, vi fikk annulert noen mål og han ga oss ikke straffer/frispark i opplagte situasjoner. Etterhvert kjefta flere og flere av spillerne våre på han og de to trenerne våre var ikke mye bedre. Til slutt begynte han å grine og sa at hvis noen sa et stygt ord til så ble de kasta av banen. Det ble utdelt kollektivt gult kort, til trenerne også. Vi tapte kampen og dommern meldte saken inn til styret eller no sånn. Vi fikk advarsler om utkastelse av serien, særlig siden flere av de andre laga på andre alderstrinn allerede hadde blitt kasta ut for vold. Fikk heldigvis beholde plassen. Men surt å tape mot pannebåndgutta fra Røa på en sånn måte. Endret 21. mai 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Elendige dommere ødelegger så voldsomt. Vi spilte mot Grüner for noen år tilbake, og vi fikk burugla de har som trener som dommer. Hun dømte partisk gjentatte ganger, og når motstanderne slang med leppa sa hun ingenting. Vi fikk gule kort for å si "faen" osv. Helt drøyt. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Fotball er en fysisk sport, noe må man tåle. Desverre så er dommere i lavere divisjoner håpløse. Men ikke alle. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kristiansunder? Hvilket lag spiller du for da? Aldersgruppe? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Kristiansunder? Hvilket lag spiller du for da? Aldersgruppe? 8675312[/snapback] Spiller for CFK. 93, men bruker å spille for 92. Laget som jeg spiller på er veldig bra, men i denne sesongen har vi tapt oss. Vi har hatt kondistrening o.l også... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Film da om du er keeper. Ingenting er så kjedelig for en spiss å få kort for keeperen filmer Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Film da om du er keeper. Ingenting er så kjedelig for en spiss å få kort for keeperen filmer 8702357[/snapback] Det som er litt kjipt om man filmer som keeper er om dommeren ikke blåser. Da er plutselig spissen aleine mot mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå