The Ghost Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Ser ikke noen annen post om denne så here we go ! Har ikke klart å finne noen review av den, men den støtter 8800GTX/GTS og kanskje HD2900XT, emn der er jeg veldig usikker ! tror jeg går til innkjøp av denne og CPU blokka når lønningen kommer utpå sensommeren og sykkel lånet er nedbetetalt Bilder En del mer om den HER!! Endret 15. mai 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Ninvec Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Synes at det var en litt spesiell konstruksjon Men den funker sikkert knall Du må legge ut linker til tester, så fort du finner dem! Spent på ytelsen av blokken! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Skal få lagt ut none tester når jeg finner dem. Lurer veldig på åsen denne yter mot MCW60 og EK fullcover blokk Tror aldri jeg har sett en sånn degsine/konstruksjon på en GPU blokk før, ligner jo mer å en CPU blokk nesten Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kjølingen av Ramdac og Ram da? Må man ta dette passivt? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Er kun "GPU/core" blokk så minne og alt det må tas passivt ja Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fint for støynivået med andre ord, men begrenser vel overklokkingsmulighetene til minnet litt.. Spørs vel hva slags "passiv" kjøler man bruker på dem. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Minne blir uanset ike så alt for varmt da de bruker ganske lite watt ..... Men om man har enten noen små alu eller noen små cu brikker på så går nok de bra dette gjelder også ramdac og mosfet/voltage Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ahh, okey.. Har ikke helt målt eller sjekka hvor varme minnebrikkene på skjermkortet mitt blir.. har bare vært borti enkelte minnebrikker som blir veldig varme, dog fra andre skjermkort.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Hmm minnebrikker på skjermkort bruker generelt lite strøm/watt om jeg ikkeer helt på gjorde så da burdte det ikke være så mye varme som lages ...... Men det er nok med skjermkort minne kjølere man for kjøpt ,......,. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Skal ikke være noe problem og få kjølt dem ned uansett.. Sett på noen passive kjølere som passer, og få en eller annen støysvak 120mm vifte til og blåse på dem. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 "Word on the street" om denne er at den yter litt dårligere enn MCW60, men ser en del bedre ut, for de som måtte bry seg om det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Men det er nok med skjermkort minne kjølere man for kjøpt ,......,. 8621892[/snapback] Denne for eksempel Tviler på at den passer 8800 serien men Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) "Word on the street" om denne er at den yter litt dårligere enn MCW60, men ser en del bedre ut, for de som måtte bry seg om det. 8622112[/snapback] Har du en test siden du vet at den yter litt dårligere enn MCW60 ? Edit: wheelman_92: Tenker mer på eks. disse Endret 15. mai 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Edit: wheelman_92: Tenker mer på eks. disse 8622130[/snapback] Ja, funker fint de å Men er det ikke bedre og ha vannkjøling på minnet da?, sparer sikkert noen ekstra grader på det (Og noen få MHz for de ekstreme overklokkerne) Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 "Word on the street" om denne er at den yter litt dårligere enn MCW60, men ser en del bedre ut, for de som måtte bry seg om det. 8622112[/snapback] Har du en test siden du vet at den yter litt dårligere enn MCW60 ? Edit: wheelman_92: Tenker mer på eks. disse 8622130[/snapback] Nei. Det er generelt dårlig med tester på vannkjølingutstyr, derfor bør en forholde seg til brukererfaringer fra kunnskapsrike folk på diverse fora, i hovedsak vannseksjonen til xtremesystems. Det skal være et par tråder der om denne blokka, og jeg mener jeg leste at et par har mottatt den. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) oppdatert første posten med en ny link jeg fant Endret 15. mai 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå