Vannfrisk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 En ting er sikkert; den er virkelig åpen for mange spinn-off serier, så får bare håpe de ikke ender opp med å ødelegge alt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Ja, jeg frykter også at de drar den for langt. Ærlig talt synes jeg at enkelte serier kunne nøyd seg med kun en sesong eller to, og jeg håper at Heroes er en av dem. Ikke fordi at jeg ikke omtrent elsker serien, men fordi jeg synes det blir for dumt at det skal dras ut i det uendelige med nye skuespillere o.l. edit: Men for å komme mer on-topic igjen er vel ikke idéen Heroes: Origins en dårlig måte å introdusere nye characters på. Vi får se hvorvidt de lykkes eller ikke. Endret 11. juli 2007 av Complexion Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvordan ble det egentlig med dette? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Står noen nyheter om det hos imdb i dag. Gleder meg jeg, kan jo bli litt spennende, får håpe de gjør det med stil og at karakteren som stemmes inn i serien er kul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå