Dotten Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ja, da ser det ut til at det kommer en miniserie på seks episoder som vil bli sendt i midtsesongpausen av Heroes sesong 2. Hver episode vil ha en ny helt og seerne kan stemme (!) om hvem som skal få bli fast i Heroes. http://www.tv.com/story/9527.html?q=heroes...itional_links;0 What was a bit surprising, however, was a six-episode spin-off of the series titled Heroes: Origins. The show will run during the Heroes midseason break, says Reuters, and detail a brand new character each week. The characters' fates will be in the hands of the viewers, as online voting will propel one of the half-dozen new "ordinary people with extraordinary powers" into the following season of Heroes as a regular cast member. The six episodes will bring the total number of Heroes episodes up to 30 for its second season. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Sesong 2 skal komme ja Noen som vet når sesong 2 vises på TV-skjermene i USA? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Syns dette var veldig originalt og spennende. Ser virkelig fram til dette. Atir_: Sesong 2 kommer ja, regner med det begynner utpå høsten en gang. De starter visst med innspilling av nye episoder i slutten av juni. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 dette er altså en spin-off som CSI: ny er av CSI for eksempel? om det er slik jeg forstår det så kan jeg ikke tro det blir så bra Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 dette er altså en spin-off som CSI: ny er av CSI for eksempel? om det er slik jeg forstår det så kan jeg ikke tro det blir så bra 8659777[/snapback] Unskyld meg, men leste du det som stod i første innlegg? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Trur det blir veldig spennende jeg, og det at det er i midseason pausen er jo bare helt fantastisk ;D En genial måte å holde folk interiserte i serien. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Grei konsept, med at folket kan stemme og ha innvirkning på rettningen i programmet. Håper det ikke er lukket for amerikanere bare å stemme... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Nå er det ikke helt sikkert at man kan stemme inn. Kring sier følgende; "The idea was to try to do about half a dozen episodes that are stand-alone episodes dealing with the origin stories of characters all around the world who are waking up with the discovery of these unique abilities," said Kring. "They are not connected necessarily to the show Heroes, but if you do watch or are a fan of Heroes, you'll see tiny little clues that tie into the show." And there's good news for fans who grew up watching old sci-fi shows. Kring wants the storytelling to be similar to that of The Twilight Zone's Rod Serling. "[Origins will feature] cautionary tales and morality tales," said Kring. "Dealing with these people with unique abilities. So they're completely stand-alone episodes that don't follow a serialized formula." When the spin-off was first announced, NBC said that one of the new characters featured would become a member of the Heroes cast, but that doesn't seem etched in stone yet. "Some of the stories in Origins can be similar to characters currently on Heroes and one of the people on Origins may be involved on Heroes, eventually..." (emphasis added.) http://www.tv.com/heroes/show/17552/story/...clk=headlinessh Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Spennende. Kan bli veldig bra og da får vi noe til å dempe Heroes-abstinensene med. Gleder meg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 så når starter denne serien da?? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 så når starter denne serien da?? 8737789[/snapback] Henger meg på her! Fin-fint med en slik spin-off så en ikke detter helt ut av serien mens en venter på S2! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Kan jo bli kult dette. Kommer nok til å få det med meg siden jeg er Heroes fan. Håper den blir vellyket. Hater spin-off's som er lite gjennomførte. Er jo kult å ha noe å se på mens vi venter på den orginale serien. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kult at seerne kan være med å stemme på hvilken karakter de liker best. Liker den retningen der. Håper flere tv-serier gjør noe lignende i fremtiden. Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 når kommer denne spin off`n? Eller har den startet alt? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Den kommer ikke før i midtsesong-pausen til Heroes, altså i desember/januar/februar eller noe. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Så spennende da Var så ekstremt kjedelig å gå å vente på Heroes da de hadde pause. Like kjedelig som det er å vente på at omtrent alle seriene jeg følger med på har sommferferie... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Så spennende da Var så ekstremt kjedelig å gå å vente på Heroes da de hadde pause. Like kjedelig som det er å vente på at omtrent alle seriene jeg følger med på har sommferferie... 8901638[/snapback] Helt enig, det er gjerne i sommerferien jeg har tid til å sette meg ned å se hele sesonger med ting også. ... noe jeg igjen kunne ordnet og latt være å se for mye når jeg liker å tro at jeg er travel Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Origins kommer ikke før sesong 2 er ferdig :l På slutten av intervjuet: http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=5900 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvis heroes origins kommer etter sesong 2 kommer det jo en sesong 3! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 de drar nok denne serien og for langt........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå