DanielL Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Bedre ide å holde ut den stunden til det kan leveres Men så klart,vil komme lyd ut av dem også. Forsterkervalget trenger du ikke gjøre noe med. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg blir vel nødt til å vente da Blir sikkert noen lange uker framover Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Vet hvordan det er Men fy så verdt er det når tiden er over,det du må tenke på. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Hvordan er det med forsterker og kabel til TV? Regner med at det er der man stiller den inn? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Er ikke verre enn å bruke samme kabel som til pcn som du sa putter inn i hodetelefonuttaket på tvn. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Tenkte vel mer på bildeoverføring nå. Lurte mest på om det fulgte med noen kabel. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tolket det som lyd da dette er stereo og surroundanleggforumet Og hvorfor skal du ha noe bilde fra forsterkeren?Skal du ha signalet fra en dvdspiller og så gjennom forsterkeren og mot tven? Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Tenkte kanskje man stilte inn forsterkeren via TV'n. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Romkorreksjonen du tenker på? Det gjør du via panelet foran på forsterkeren det. Bare å velge automatisk instilling og la den jobbe.Så trykke ok et par ganger. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Siden jeg ikke orker starte en ny topic stjeler/låner jeg denne topicen. Jeg er da ganske grønn på alt som heter stereo/surround anlegg utenfor en bil, å trenger derfor litt hjelp med og finne et Surroundsystem til rundt 5000,-. Har en stue på ca 20kvm, men har planer om og flytte så kan ikke være så altfor smått heller. Prioriteringer er Lyd>design, men vil helst ikke ha de grelleste tingene på veggene heller. Pris er litt relativt etter hva som gir mest for pengene. Så litt hjelp peeps? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Litt vanskelig med fullt sett til 5000,er du villig til å starte med å kjøpe surroundforsterker og fronter for så å utvide senere? Ellers tror jeg det er vanskelig å få i pose og sekk(altså alt til 5000). Men det er absolutt mulig. Forsterker: Pioneer VSX-416 Fronter: Dynavoice F6 Center: Dynavoice C-4 Bakhøyttalere: Dynavoice S-4 Så kommer så klart alt av kabler i tillegg(signalkabler og høyttalerkabler). Noen vil også si at du burde kjøpe brukt,da er det eneste problemet at du sjelden får hele anlegget i samme serien. Men når det gjelder forsterker kunne det vært en god ide å se etter noe brukt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg er både villig til og kjøpe fronter og forsterker først, samt og kjøpe noe brukt. Men sett at jeg skulle ha forsterker og fronter nytt til 5000, forslag? Skal brukes til film/pc. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Begge nytt? Må bli samme som jeg har nevnt flere ganger her på forumet, F6 som jeg linket til i det forrige innlegget sammen med Cambridge 540 R. Med den forsterkeren vil det heller ikke bli noe problem når du skal utvide med tanke på at den kan kontrollere en del mer krevende høyttalere. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ja er ute etter mest bang for the buck her, å dette ser jo helt greit ut. Skal innom Hi-fi klubben i morgen og høre litt rundt. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Smart valgt Bare ikke la dem prakke noe Argon på deg så går det fint Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Smart valgt Bare ikke la dem prakke noe Argon på deg så går det fint 8754116[/snapback] Nå har jeg vært der nede, å de prøvde og prakke på meg noe Argon. Fant ut at jeg må rive i mer på høytalere, opp mot ca4000 paret. Noen forslag til dette. Finner man høytalere i den dugende serie, med mulighet for og bi-ampe? Ble også obs på denne, som jeg skulle få for 3000. http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/Hj...eiver_Soelv.htm Tanker? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Går an å bi-ampe DM601 S3, men dette er stativhøyttalere. De er vel også tatt ut av sortimentet ettersom 600 serien blir oppdatert veldig snart visst. 601 S3 leverer ihvertfall knakende bra lyd, men mulig du vil ha gulvstående? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå