Gå til innhold

hvem av fruene ville du vært gift med?

Hvem ville du vært gift med?  

22 stemmer

1. 1. Hvem ville du vært gift med?

• Edie Britt
      1
    • Bree Hodge
      3
    • Lynette Scavo
      4
    • Susan Mayer
      1
    • Gabrielle Marquez
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Susan Mayer anytime, anyday!

8621346[/snapback]

hun er toppers jente,men tror hun ville blitt litt "regular girlfriend" i lengden.

8621460[/snapback]

Nei hør nå her! Hun er søt, romantisk, morsom... Alt en kar kan ønske seg. Hun har en fortid som Supermanns kjæreste og kone! Hallo...!

Lenke til kommentar
Susan Mayer anytime, anyday!

8621346[/snapback]

hun er toppers jente,men tror hun ville blitt litt "regular girlfriend" i lengden.

8621460[/snapback]

Nei hør nå her! Hun er søt, romantisk, morsom... Alt en kar kan ønske seg. Hun har en fortid som Supermanns kjæreste og kone! Hallo...!

8621494[/snapback]

ja du har rett, hun er alt hva en kar kan ønske seg. men også hva en kar kan vente seg av en kjæreste. det er netopp det, blir man sammen med henne vet man hva hva man får. jeg sier ikke at det er noe negativt, men hun er veldig veldig regular. og for de som må like det så er jo det helt toppers :)

Lenke til kommentar
Jeg kunne ikke tenkt meg å bo i hus med noen av dem

8621336[/snapback]

jøss!

8621570[/snapback]

Gabrielle er for dyr, og en jente som blir gretten av å spise i det fri ville ikke funket uansett.

Bree er kanskje spennende, men også ravende gal, tror hun ville gått berserk hvis jeg satt med bena på bordet.

Lynette er kanskje det beste alternativet, men hun faller ikke helt i smak.

Susan er alt for 'needy', hva er galt med å finne sitt egenverd i seg selv?

Mary Alice er for død :ermm:

Så kan vi for syns skyld ta med Edie, som bare er for syns skyld. Hele jenta er jo en parodi på 'cheer leaders'.

Så nei, jeg ville ikke bodd i hus med noen av dem, men jeg utelukker ikke at jeg ville satt pris på ett og annet besøk.

Lenke til kommentar

er enig, gabrielle er den peneste, men også veldig dyr, som du sier.. bree, har vært igjennom mye og jeg mener hun er alt for prippen og pirkete.. jeg ville nok valg susan! hun er både pen og passe kontroll over livet, hun er litt klumsete og gjør mye morsomt, så jeg tror det ville vært det koseligeste

Lenke til kommentar
Jeg kunne ikke tenkt meg å bo i hus med noen av dem

8621336[/snapback]

jøss!

8621570[/snapback]

Gabrielle er for dyr, og en jente som blir gretten av å spise i det fri ville ikke funket uansett.

Bree er kanskje spennende, men også ravende gal, tror hun ville gått berserk hvis jeg satt med bena på bordet.

Lynette er kanskje det beste alternativet, men hun faller ikke helt i smak.

Susan er alt for 'needy', hva er galt med å finne sitt egenverd i seg selv?

Mary Alice er for død :ermm:

Så kan vi for syns skyld ta med Edie, som bare er for syns skyld. Hele jenta er jo en parodi på 'cheer leaders'.

Så nei, jeg ville ikke bodd i hus med noen av dem, men jeg utelukker ikke at jeg ville satt pris på ett og annet besøk.

8623888[/snapback]

hva mener du med at susan er needy, hun e rden snilleste og koseligeste av de alle..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...