Melleby Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Helloez ya hoez 'n fellaz Problemet er, som tittel sier, at flere sanger "blir borte" fra artistene, men jeg finner de likevel igjen i "Songs"-lista. Rare greier. Sanger som jeg har hørt på mye og sånn er plutselig ikke å finne under artisten de skal ligge under. KnowwutImsayin'? Noen som vet en måte å fixe dette på? (Søkte på google, forum osv. men fant lite) Lenke til kommentar
Melleby Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Finner btw alle sangene igjen på iPod da den er koblet til pcen (ser de i iTunes). Flere og flere faller bort... Utrolig irriterende (det er ikke et så stort antall enda, rundt 30 av 300). Finnes det kanskje en måte å oppdatere info om sanger, eller noe lignende? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hm, har samme problem. Finner låtene i Itunes og i "songs" delen på Ipoden. Har den gamle nanoen (firkanta plast greia 2gb). Men låtene forsvinner når jeg får under "artists"... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Bumpage....noen må da ha samme problemet med en evt løsning? oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå