Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan låter Dynabel Komponentsett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brodern hadde de 4" coax sakene der i bilen sin. Ikke bra for 5 øre. Men det gjenspeiles i prisen da.

8622584[/snapback]

Der var du igjen som er negativt til alt som koster mindre enn 10000 kroner...

Tror de fleste ikke har ører som hører forskjell på et 500 og et 1000 kroners komponentsett, men hva vet vel jeg.. Derfor jeg spør. :p

Lenke til kommentar

Jepp :)

Det jeg mener med å være litt kritisk til billig-produkter er at man skal ikke så veldig mange hundrelappene opp før det begynner å låte tålelig bra.

Siden jeg bygger om dørpanelene mine foran i bilen så kjører jeg rundt med høyttalere i hatthylla så lenge. Jeg elsker ikke akkurat lyd bakfra, men jeg har da musikk når jeg kjører i det minste. høyttalerne er Morel Pulse 6x9 og med rett montering låter de faktisk veldig bra. Prisen er ikke avskrekkende heller, mener de ligger på 1500,-.

Ting trenger ikke koste mye for at det skal unngå å låte dritt ;) Noe jeg synes de jeg nevnte ovenfor her gjør, men igjen så får man det man betaler for som oftest :)

Lenke til kommentar
Jepp :)

Det jeg mener med å være litt kritisk til billig-produkter er at man skal ikke så veldig mange hundrelappene opp før det begynner å låte tålelig bra.

8623965[/snapback]

Nå er dynaBel litt spesiell. Siden Eltek driver egeninnport, fra fabrikker i fjerne østen (Kina?), der også mange merkevarer får produktene sine produsert, er kvaliteten på høyde med merkevarer til ca dobbel pris. (Kansje å ta i litt hardt?)

Nå er det vel ingen hemlighet at et produkt kan selges til mye høyere pris hvis det står et kjent merkenavn på!?

Nå kan heller ikke dynaBel sammenlignes med Morel da.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Kjøpte det settet og testa dog på logitech z-5500 annlegget og det spiller bra og høyt ! Nå var det kun for test og de er 4ohm

samme som lib sitt sett btw

Skal trolig innstaleres i en passat 2001 modell, eller audi a4 nå har jeg ikke bestemt meg helt.

Lagde du kasser til dem da eller?? hvis ikke så kan du se helt bort fra den testingen din, for den blir ikke relevant for hvordan det blir i bilen....

Gjør litt ut av monteringen når du først får deg en bil å montere i. Gjerne litt demping i dørene osv, og skikkelig innfesting av høyttalerene, så skal du se det blir bra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...