bkf_94 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Heisann........ For et par dager siden kjøpte jeg hele splinter cell serien men alle spillene var til xbox (bortsett fra double agent) og jeg har bare xbox360 men kan jeg spille online på de tre xbox spillene??? takker for alle svar Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Om det er Live på Xbox spillene dine, de passer på X360 og du har Live på 360en din skal nok det gå ja Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Om det er Live på Xbox spillene dine, de passer på X360 og du har Live på 360en din skal nok det gå ja 8621286[/snapback] jeg har Xbox live, jeg greier å spille de men alltid når jeg skal starte co-op i Chaos theory så kommer det en melding at jeg har fått 'mail' fra Xbox live, når jeg sjekker i innboksen er det ingen 'mail'. Og jeg må trykke 'les nå' for å komme videre Dette skjer (for alle som ikke skjønnte): Jeg går på co-op, logger inn og da kommer det en melding at jeg har fått en mail fra Xbox live, trykker jeg ''ja'' logger maskinen meg ut av spillet og går til innboksen men der er ingen mail, trykker jeg ''nei'' går spillet tilbake til hovedmeny mye forklart men jeg håper noen kan hjelpe meg (takker for svaret) Endret 15. mai 2007 av bkf_94 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Gå på system - xbox live settings og enable spilling av gamle xbox live spill. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Gå på system - xbox live settings og enable spilling av gamle xbox live spill. 8621720[/snapback] virker det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå