Gå til innhold

Vista skin til xp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker Vista Anthracite Theme Pack fra DeviantArt på 3 pc'er, og har ikke hatt noen problemer. Den kan også lett avinstalleres hvis du ikke liker'n.

 

Har prøvt Vista Transformation Pack før, versjon 4 trur jeg, men den fucka opp så mye, at jeg måtte reformatere hele maskina, så den holder jeg meg langt unna.

 

 

Pantera

8623704[/snapback]

Skal prøve den idag :) Takk :yes:

Lenke til kommentar
Vista_Anthracite_1_21_Lite

 

må man registrere seg?

 

gratis?

 

ser alt ut som vista? men det funker som xp, eller?

 

jeg ville ikke plages med cs eller noe som jeg gjorde i vista?  :hrm:

8629336[/snapback]

 

Mulig du må registrere, men det er i så fall gratis. Jeg fikk fila av en på jobben. Det ligner på Vista, ja, men helt likt er det jo selvfølgelig ikke. Det funker som vanlig XP.

 

Men hvorfor plages du med CS i Vista? Hos meg kjører CS helt fint i Vista. Det eneste jeg sliter litt med, er dårlige drivere til lydkortet, noe som gjør at det blir litt skurring på lyden innimellom.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

cs funker IKKE i vista :mad:

 

den jæv****** fps droppen hele tia. fikk ikke slått av vsync og da har jeg 30 i fps. og det går ikke

 

derfor har jeg xp :pP med vista skin ;D funker fett det og ^^

 

 

edit: jeg instalerte det dærre vista skin greiern. greit nokk. men jeg vil ha vista bootscreen og vista welcom screen.

 

noen som har peiling om det er mulig? :)

Endret av 1915
Lenke til kommentar
cs funker IKKE i vista  :mad:

 

den jæv****** fps droppen hele tia. fikk ikke slått av vsync og da har jeg 30 i fps. og det går ikke

 

derfor har jeg xp :pP med vista skin ;D funker fett det og ^^

 

 

edit: jeg instalerte det dærre vista skin greiern. greit nokk. men jeg vil ha vista bootscreen og vista welcom screen.

 

noen som har peiling om det er mulig? :)

8629571[/snapback]

 

CS 1.6 funker helt fint i Vista her. Ligger stabilt på 100 fps. Men nå har jeg et helt nytt GeForce 8800 GTS-kort og da. Vsync skrudde jeg av i nVidia's kontrollpanel.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...