cemik Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei. Finnes det ikke noen med fullt tastatut? ÆØÅ?? Hvordan funker det med de som er? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kanskje du kan forklare litt mer hva du spør om? Tenker du på software eller hardware? Software-tastatur har ÆØÅ som vanlige tastaturer. Hvis hardware er de som oftest utstyrt med æøå som ekstrafunksjoner. Man må trykke en funksjonstast og så en annen tast. F.eks. på HTC TyTN og HTC Advantage er Blå Funksjonstast + Pil Venstre = Æ. := Lenke til kommentar
cemik Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Ja, gikk litt fort. Jo det var hardware og software! Skal ha meg PAD men synes det er surt å "blø" 3-7000kr og får ikke alle tastene engang. Hvordan er det å bruke de ekstratastene da? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det er en vane. Det tok meg 2 dager før jeg glemte det. Men PDAer koster, og de er enda verre å bruke uten ÆØÅ. Men du verden så genialt det er! Iallfall om du bruker messenger, sender epost og mange SMSer med telefonen. Jeg kommer aldri til å kjøpe en telefon uten qwerty-tastatur mer. Lenke til kommentar
cemik Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Hmmm må bare få klarhet i det ene spørsmålet.. Finnes det noen med alle tastene som et "norsk" tastatur? Lenke til kommentar
backup Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Iallfall på hp hw6915 med norsk windows mobile, ser du taster med æ, ø og å på seg, men det er som moskus sier, dem krever først et ekstra tastetrykk (funksjonstast). Lenke til kommentar
3121 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Nokia E61i f.eks. Endret 18. mai 2007 av Pallister Lenke til kommentar
indigestion Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Du kan jo evt kjøpa eit eksternt BT-tastatur. Freedom BT Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg bruker det Bluetooth-tastaturet og kan anbefale det. Det er litt uvandt i begynnelsen for tastene er litt mindre enn et vanlig tastatur, men etter det går det fint! Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hmmm må bare få klarhet i det ene spørsmålet.. Finnes det noen med alle tastene som et "norsk" tastatur? 8626987[/snapback] Nå vet jeg ikke hva du legger i norsk tastatur, men både min HTC P4350 og min gamle Qtek 9100 har Æ,Ø og Å knapper. Som standard er du nødt å trykke en knapp (f.eks FN-knapp eller "Blå-knapp") pluss en annen knapp, men det finnes programvare som mapper om dette og da fungerer Æ, Ø og Å som normalt. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Forøvrig som nevnt i post nr 2... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det ble ikke nevn muligheten til å mappe om knappene på hardware tastaturet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå