Holten Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Brodern har kjøpt seg en 1991 Ferrari 348 Takk for tipset Simon Aldra Hva syns dere? Endret 27. mai 2007 av Holten Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg liker den. Men sladd skiltene, så jeg ikke kommer og stjeler den. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvorfor åpne alt? Ville heller hatt bilde slik den er til vanlig Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hva med bilde bak da? Bakenden er like viktig den også. Lenke til kommentar
Ferrari348 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ferrari skal være rød!! dessuten vil Ferrari F50 GT spise alle lamboer til frokost, den første ble vraket, men bygd på nytt, med lavere vekt og ekstra power, 907 kg og 900 hk Den første av i alt 3 bygde er vraket TO ganger, den andre gangen skjedde rett etter at den kom tilbake fra reprasjon.... jag tror den er solgt nå. Lenke til kommentar
Ferrari348 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Brodern har kjøpt seg en 1991 Ferrari 348 Takk for tipset Simon Aldra Hva syns dere? Flott bil! Jeg har selv en 348TB med Tubi og de-cat! Her kan du se bilder av den klikk inn på www.garasjegulv.no klikk deretter på "Diverse Bilder" i kolonen til venstre, de 3 første bildene er min bil (og garasje) Lenke til kommentar
Ferrari348 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Forbinder ferrari med sleskete menn som prøver å vise at de har masse penger og ikke noe annet <{POST_SNAPBACK}> Og liten tiss. Jeg har ingen av delene :!: Ferrari348 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Det er så mange Ferrarier! Dessverre er ikke alle like fine, og det plager meg at noen av de mer profilerte nå for tiden (som Enzo) ikke ser ut.. 599 ser også helt grusom ut bakfra. Skulle jeg hatt en moderne, som er litt småsexy og rask så ville jeg tatt F430! Om jeg skulle gått etter utseende så ville det glatt blitt 308 GTB! Eller 288 GTO. Herre! 308-en er SEXY! Endret 2. november 2007 av Zythius Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ferrari er nydelig for de som er villige til å bruke mye penger på å holde en slik bil oppegående over tid. For de som bare vil ha en eksklusiv sportsbil vil jeg tro det bli rimeligere å vedlikeholde en Porsche. Men om man vil ha en bil fra Maranello må man budsjettere deretter. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Strøken ferrari broren din har fått seg Holten I mine øyne så er det 90 tallet som er ferrais store glansperriode. Jeg elsker rett og slett linjene til ferrari 355 og 348 og ikke minst den lyden Bare lyden er et motorisk under Legger ut bilder av mine absolutt favoritter: 355: 348: Av de mer ekstreme ferrariene i senere tid så er dette mine favoritter: Fxx: F50: Ferrari P4/5: Avslutter med et sørgelig bilde Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) DRAP!! Er ingen ferrari fan, men vi hadde eu kontroller på mange av de som går i norge en periode. Hadde en rød 355. Den var trimma + litt annen snacks. Effekt anlegg bl.a Gikk som et helvete. Umulig og kjøre. Skal love dere at lyden i den er det råeste jeg har hørt. Hvis noen her inne eier den så fy faen. Sinnsykt. Bilen var på service hos et privatfirma. Vi tar eu. Han karen heter O** S*****... Virker det kjent?? Tror han er den eneste i norden med verktøy til de bilene. Selveste fotball Rise tok jo med bilen til norge for og ha service hos han Hørte snakk om et løpehjul til en register reim som kosta litt i underkant av 15 000,- Det koster peng og kjøre sprek bil. Reg reim byttes hver 20 000km? jeg har enda ikke klart og få en opp på løftebukken.... gromt! Endret 7. november 2007 av Mekker`n Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 kan fortelle dere at den f40'en r en replica Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Favoritter: 599 GTB Fiorano 612 Scaglietti 355 Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ferrari Fxx er en av de råeste bilene jeg har sett,Noen i Familien min i sveits har en Ferrari Forhandler, da vi kom på plassen sto alle de kjipe bilene ute (360,430.osv)da vi kom inn sto det en enzo,TO fxx en Masarati mc12 og en 612 scagletti. den som vakte mest oppsikt var masarati'en den var bare så sinnsykt lav!. får dra ned til dem da jeg blir 18år hehe Lenke til kommentar
rublings Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Prøve å blåse litt liv i denne tråden igjen da Hva syns folk om den nye California? Personlig syns jeg den ser helt forferdelig ut på bilder, men regner med det er litt anderledes i virkeligheten. Syns den ser hakket bedre ut med taket på, men ser for mye ut som en TVR eller Viper av noe slag. Og så et bilde for å vise hvor fantastisk den gamle California så ut: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Avslutter med et sørgelig bilde kan trøste deg med at det er en replica. eller, felgene er ihvertfall replica, regner med at resten av bilen er det også. ellers er F40 og Enzo mine favoritter. men finnes fetere biler enn Ferrari. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 California: Et mesterverk i design. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det forundrer meg egentlig at ingen foreløpig har nevnt den nydelige og svært råe 288 GTO fra midten av 80-tallet. Teknisk var den egentlig like rå som F40, samtidig som Pininfarina-innpakningen var langt mer elegant. Det har ingen F40-lignende flyvingespoiler over hekken, rett og slett fordi det ikke var nødvendig, formen på 288 GTO var aerodynamisk perfekt for å holde bilen på veien. Utseendet minner kanskje litt (eller mye) om 70-tallets 308 og 328, men hekken på 288 GTO er lengre, for å gi plass til den langsmonterte racingmotoren. Skjermene er rundere og bredere og hekken er noe av det tøffeste som eksisterer, uansett merke. Motoren var en 2,9-liters V8 med dobbel turbolading og tørrsump. Bilen bestod av en gitterrørramme med ytterhud. Egenvekten på bilen var 1120 kg. Lengde 429 cm, bredde 191 cm og høyde kun 112 cm. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 aahhh. Den GTO du la ut bilde av SeaLion er bare så rå! Det var grunnen til at jeg ble forelsket i Ferrari som barn. Liker også Testarossa og 360 godt. Har kun sett 430 av de nyeste og syntes den var rå. Biler blir helt annerledes i virkeligheten. Og ikke minst lyden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå