Aak1 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Takker for litt kritikk. Og hvis du ikke liker det, eller det er ting du ikke liker, så beskriv det, ikke bare si "det var dritt, bedre lykke neste gang" Takktakk Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 likte ikke overgangen mellom solen og skyggene Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 likte ikke overgangen mellom solen og skyggene 8620500[/snapback] mener du på blomstene? Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg synes alle skyggene gjorde det litt vanskelig å finne et hovedpunkt i bildet, om du skjønner hva jeg mener. Jeg synes det ser "rotete" ut, for jeg fokuserer mer på alle skyggene enn å nyte synet av de vakre blomstene. Og jeg synes også det var altfor mye støy i bakgrunnen med alle greinene som henger rundt. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg ser du har et vakkert, snødekt fjell i bakgrunnen der. Hva med å ta bilde av blomstene med dette snødekte fjellet i bakgrunnen, istedet for å ha solen i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg ser du har et vakkert, snødekt fjell i bakgrunnen der. Hva med å ta bilde av blomstene med dette snødekte fjellet i bakgrunnen, istedet for å ha solen i bakgrunnen? 8624674[/snapback] ja, jeg skjønner hva du mener, jeg prøvde også på det.. Men et hus ble i veien. Det beste jeg fikk til med fjell, tre og uten sol var: hm.. det ble jo ikke så verst med litt redigering og ramme. Men jeg synes fortsatt det første var finere. Hvis du ser nøye etter kan du se et hus nede i venstre hjørne. Dere kan sikkert også gi kritikk på dette bilde med det samme. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det siste der synes jeg var veldig bra! Jeg la ikke merke til huset i det hele tatt, og måtte lete etter det da du skrev at det var der... Det kunne kanskje vært enda finere om det ikke hadde vært slike grønne blader som dekket himmelen, men alt i alt, et veldig flott bilde, synes jeg. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 ja, de grønne bladene er vel litt forstyrrende, prøvde å lage det som en ramme lignende ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå