J-R Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg skulle gjerne ha flyttet en cd-brenner fra en litt eldre maskin, og inn i den jeg bruker nå. Problemet er at jeg er lit redd for å gjøre noe feil, og og med at det er mine foreldres pc jeg skal "bøffe" fra. Jeg har lest og lest i brosjyren til hovedkortet(K8N SLI tror jeg), men jeg blir ikke noe klokere. Må jeg inn i "strøm-boksen" med ledninger for å sette den inn, eller er det noen som har noe å vise? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 1: skrur opp kabinettet på begge sider 2: skrur ut alle skruene som gjør at den sitter fast i kabinettet 3: tar den ut 4: setter den inn i din pc 5: skrur den inn i din pc 6: fikser kablene Lenke til kommentar
J-R Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Det forstår jeg jo, men det er akkurat det med hvor på hovedkortet jeg skal sette kablene jeg er usikker på. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 åja det er logisk du bare ser på kabelen og på hovedkortet så ser du hvor den passer trust me det er lett Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 i en ATA/IDE port. kablene passer bare en plass Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Husk riktig setting av Master/Slave på enhetene, dersom du har flere enheter per IDE-kanal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå