gimrepedersen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei varmeapperatet mitt fungerer kun med varmluft uansett om hjulene står på kaldt, men det som er rart er at luftdysene i midten (dashbordet) der kommer det kald luft ut. Er det noen som har noen tips? Bilen bruker ikke Vann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Luftdysene i midten er kald luft nesten uansett bil, det skal være slik. Du må ha noe feil med overføringen fra tempraturvelgeren til ventilen på varmeapparatet, kan være wire, vakumstyrt eller elektrisk, dette vet garantert andre på forumet her Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 hah! sliter akkurat med det samme. Sitter en el. magnet ventil ved batteriet som styrer mengden varmtvann som skal til varemregisteret. Prøv og kakk litt på den og se om det kommer seg. Må uansett byttet hele magnetventilen etterhvert da den begynner og bli slittt. aner ikke pris. Har en 230E Hvor absoluttt INGENTING virker, det står i grillen mener nå jeg. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Pris på duoventilen ligger rundt 1500-2000 kr hvis jeg ikke husker feil. Enkel og grei å skifte. Hvis denne er defekt må den skiftes. Lenke til kommentar
Rullings Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 350 kr på skroten ( ihvertfall der jeg kommer ifra) , ikke ny men den varer jo ganske lenge selv om den er brukt. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Sett reguleringene på kaldt.Mål at det er pluss på duoventilen på den midterste pinnen og at det er gods på de ytterste.Mangler du gods eller pluss eller har du pluss og gods? Lenke til kommentar
gimrepedersen Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 ser ut som jeg har pluss på den midterste Lenke til kommentar
powerslave Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 skru ut duoventilen og demonter den. legg hele greia i eddik vann slik at kalket løser jeg opp. monter duoventilen og test. Er i allefall den billigst måten og teste på. kan også hende at temeratur hjulene er defekte. har hatt samme problemet på min 230 også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå