Lagsen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei Jeg har kjøpt et domene og skal lage en hjemmeside. Det fulgte med en hjemmesidegenerator, men denne mangler thumbnail generator. Tenkte jeg kunne laste ned et program og bruke det istedet for det som følger med. Vil det fungere greit? Og hvordan gjør jeg eventuelt det? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Da ma du vel neste poste noe kode eller si hvem du har hosting hos. Dette tror jeg horer mer hjemme i PHP forumet, hvis det er et PHP-script som jeg tror det er. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvis du vil laste ned et program som lager thumbnails for deg, så er du i feil forum. Prøv Programvare-forumet Lenke til kommentar
Lagsen Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Takk, da prøver jeg der Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ny tråd er opprettet i Programvare-kategorien, og denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg