IntelAmdAti Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei, for noen dager siden fikk jeg et problem med min maskin. Den slår seg helt plutselig av, strømmen bare kuttes tvert akkurat som om strømledningen ble dratt ut. Dette skjer inne i Windows, inne i spill, og til og med ute i dos (formatering hjalp altså ikke). Det nest siste jeg installerte av hardware i maskinen var et hovedkort, men det har virket knirkefritt i mange måneder. Det siste som ble endret hardwaremessig er ram, jeg kjøpte ny ram (2x1024Mb) men også dette har virket knirkefritt 1-2 måneder. Temperaturer under load er circa 35 grader på CPU og 40-45grader på HK. Trenger å ha denne maskinen oppe å gå til den 18. mai, og det er ikke lenge til. Er det noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 får du opp noen feilmeldinger når du slår på igjen dataen? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 høyst sannsynlig så har AC adapteret knela, enten som følger av overspenning eller lignende. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Er ingen feilmeldinger eller noe slikt. AC adapter? Kan strømforsyningen være gåen? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 I snitt kanskje hvert 5. minutt. Men det varierer veldig, alt fra noen sekunder til mange minutter. Det første jeg prøver blir bedre kjøling iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå