amund Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Kan ikke de individuelle brukere få velge i profilen sin om de vil se avatarer eller ikke da? Ser ut til at det er et felt i databasen hvor hver bruker kan bestemme hvorvidt avatars skal brukes eller ikke (user_allowavatar), men det finnes ikke noe felt i profilen hvor dette kan endres. Muligens en bug i phpBB, og inntil den er rettet vil vi ikke tillate avatars. Mvh, Amund Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 men det finnes ikke noe felt i profilen hvor dette kan endres. Muligens en bug i phpBB, og inntil den er rettet vil vi ikke tillate avatars. Mvh, Amund Hadde muligens vært bedre med avatars, og dermed droppet alt annet enn plain text i siggen. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ja SirHartge! *applauderer* Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Helt enig, avatarer er veldig greit (kjenner lettere igjen folk osv) men bilder i signaturen blir bare rot Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Det er en prøveperiode, så hvis det funker og ingen misbruker det, så er det kommet for å bli. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Sett max størrelse til 80x80 Se avataren til drbass her -> http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=77770&forum=25 Slikt blir like teit som å ha bilder i signatur Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Konge! Lurer på om min blir kul? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Konge! Lurer på om min blir kul? Oii, den var fet. Er den ny? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 SNOWdog_: Din er sikkert kjempekul den, men det er ikke kult å ha animerte bilder i ett forum, det er ekstremt distraherende at øynene blir fanget opp av diverse animerte bilder som hopper frem og tilbake. Størrelsen på avataren din er grei, men vær så vennlig å ikke bruk animerte avatarer Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Avatarer er en kjekk ting det, når jeg sitter på jobb eller skolen på en 5MBit linje... men når jeg komme hjem til 56k modemet.. *grøss*.. har sluttet og surfe forum hjemme... enig i at animerte bilder kan bli irriterende, men den hunden er jo ikke så ille da.. finnes verre... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Vil bare informere om at grensen på 80X80 IKKE fungerer. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 JEPG avatarer hadde da gått an? mange forum som har det og går ikke mye treigere(har selv ISDN 64kb) Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Avatarene har fått grense på 50x50. Jeg skal se om jeg ikke samler inn en god del avatarer og lager et avatar-galleri. Tror nok vi stenger for å linke til eksterne avatarer (avatarer som ligger på andre sider) dersom størrelsen ikke blir respektert. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Yummy: Vi bør ha muligheten til å bruke andre avatarer enn de x antall som blir lagt ut på forumet. Litt av vitsen er å ha noe folk kan kjenne igjen. At ørten stykker har samme avataren er litt mot sin hensikt liksom Men er helt med på at størrelsen bør begrenses. (mulig jeg misforstod deg litt) Håper ikke leppa mi er for stor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er min avatar for stor? Helt perfekt syns jeg Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 hva med min da? vurderer å klippe alt utenom ansiktet men det er så mye jobb i paint. Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er min avatar for stor? Hva tror du? 50x50 pixler. Sånt som det ødelegger for alle andre... :o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er min avatar for stor? Hva tror du? 50x50 pixler. Sånt som det ødelegger for alle andre... :o http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=77865 Kan du se på disse avatarene...folk paster jo hva det skal være. : Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Nå da? 60 x 35 blir jo 2100 50 x 50 blir 2500 Og denne er bare på 1,2KB Det må vel gå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå