Muvule Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei, Siden dere på Hw.no har lagt inn en ny kategori om Mac nyheter er det kanskje på tide å legge inn en egen kategori for mac? Mvh Tai Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor det? En mac inneholder jo de samme komponentene som en vanlig PC, så sålenge det ikke software.no ellns blir opprettet, ser jeg ikke vitsen med det? Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Tanken var vel egentlig at det skal inneholde alt som har med Mac å gjøre. Altså da Software som du sier, OSX, tips&triks o.l... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hvorfor det? En mac inneholder jo de samme komponentene som en vanlig PC, så sålenge det ikke software.no ellns blir opprettet, ser jeg ikke vitsen med det? 8620072[/snapback] For et fantastisk ikke-argument. Hardware.no er mye mer enn bare hardware (eller leser du en annen hardware.no enn meg?) Selvsagt er det fornuftig å ha en dedikert forum-kategori om Mac da det er en hel rekke Mac og OSX-spesifikke spørsmål og diskusjoner som det kan være greit å samle under en felles header. I say go for it. Endret 15. mai 2007 av transistorbass Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Me har no dette, for programvare: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=119 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Flyttes til tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det finnes allerede en egen kategori for macprogramvare som blir linket til over. Der har vi og en egen Maccafé tråd hvor alle småting rundt Apple og mac kan diskuteres. Er ikke så veldig stor aktivitet i kategorien, så gamle og nye macere ønskes velkommen innom. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=119 Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Hmm ja den tråden viste jeg ikke om. Skal sjekke den ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg