ttt Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 er det noen som har prøvd demoen til spinter cell (på pc)? er den bra?? :-? Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 På min PC funker den ikke bra. Skjermen min takler den visst ikke. Frekvensen blir for høy (out of range) og bildet forskyves litt. Jeg har LCD skjerm, men den funker på absolutt alle andre spill jeg noensinne har prøvd. Ganske kjipt, men jeg vet demoen er bra ja. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Fungerte utmerket på min maskin. Litt artig, men ble man lei av å snike rundt var det jo ikke noe problem å sprinte gjennom brettet og plaffe ned all motstand.. Litt teit.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 demoen er litt bra. men litt dårlig forklart syns jeg.. gikk inn for å leite etter et par agenter som viste seg å være døde og jeg måtte gjøre noe som ikke jeg klarte å finne ut av de første få gangene jeg spilte det.. Lenke til kommentar
erlber Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg får den ikke til å fungere.... Laster, det blinker et par ganger, så får jeg en boks med følgende feilmelding: General protection fault! History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Funker bra hos meg og ser helt rått ut. Kan kjøre med 1280x960 med options på fullt med 2.0 GHz og Gf4200. Gleder meg til hele spillet kommer. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Uff...alle demoer nå til dags er så forbannet store! Har ikke en sjangs med ISDN, bah...en skulle hatt DSL. Husker da jeg brukte timesvis på å laste ned shareware fra BBS med 9600 modem jeg, det var tider! Var det et spill jeg skulle ha som var bortimot 1Mb var det krise...hehe Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg får den ikke til å fungere.... Laster, det blinker et par ganger, så får jeg en boks med følgende feilmelding: General protection fault! History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop Er mange som har litt problemer med å få demoen til å virke, ta en titt her så finner du løsningen. http://forums.ubi.com/messages/message_vie...pcdemo&id=zzqwp Lenke til kommentar
Gatts Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 demo'n var tøff den, bare synd den gikk så dårlig på pc'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå