Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjelp mot dårlig ånde

Gjest gjesten*

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten*

Hei :)

Har i det siste merket at jeg har begynt å få litt dårlig ånde og lurer på hva dere gjør for å få ånde som en "frisk vårdag"? Pusser tunga stort sett hver kveld, men synes ikke det hjelper noe særlig. Trenger nok noe sterkere lut. Mårraånden er verst...

Noen tips? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanligvis ville jeg anbefalt å besøke tannlegen og få tettet det hullet du har, men mitt tips, nummer 1: KUTT ut brusen. Og hold deg vekk fra den i lang lang tid. Når du har holdt deg borte fra den så vil du få tilbake den naturlige gode deilige friske ånden. Så nøytral at du faktisk kan lukte på den hele dagen. :)

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Altså jeg pusser tenna på morningen og. Men har i det siste lagt merke til at det er mer hvitt belegg på tunga enn det har vært tidligere. Er nesten som om det har kommet av at jeg har pussa tunga så munnen overkompenserer og produserer mer av den hvite guffa. :no:

@Databamse: Har "dessverre" kutta ut brus i lang tid så har ikke noe å hente der. Hvilket hull snakker du om? Har aldri hatt hull og er ferdig med tenåra.

Takknemlig for alle svar :)

Lenke til kommentar
Tyggis og halslinser (Fisherman's Friend spesielt) er bra.

8619927[/snapback]

Selv bruker jeg dette, men det er en jente i klassen min som ikke liker lukta, egentlig ganske rart for hun er den eneste. Jeg bruker den "vanlige" FFen

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva den hvite greia du prater om er, men jeg vet at når du blir hvit på tunga er du blitt gammel.

WT pratar du om?

8628887[/snapback]

Gamle folk har en tendens til å bli hvit på tunga. Men nå var dette mere en slags spøk. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

SB12! Det er et stoff som du skyller munnen med i ca 1 minutt... Funker helt fantastisk! Tror du får kjøpt det i dagligvarebutikker, hvis ikke så finnes den på apoteket :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...