-Y- Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Flotte bilder - spesiellt det siste! Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Flotte og skarpe bilder. Men kanskje du kunne prøvd å fjerne den bittelille lysflekken som er hvit og er synlig innpå øynene på begge bildene? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Tok meg den friheten jeg Veldig fine bilder forresten Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Tok meg den friheten jeg Veldig fine bilder forresten *bilde* nei sorry, men dette likte jeg ikke! Øynene ble helt svarte. De ser nesten ut som hulerom. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Jepp, det var finere med den lille prikken der. Er bare akkurat den flekken jeg forrandra, resten av øyet er slik det var. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Begge bildene er av en meget tam fugl, og nr falt ikke i smak hos meg. Du kommer veldig høyt, og ikke på høyde med fuglen, slik dte bær være. Det er også MEGET hardt lys på fuglen, som skaper en hard skygge. Nr 2 var ganske bra, men det ble for lite luft i bunn. Hardt lys her også, men jeg likte det. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Likte bildet der du fjernet flekken P-in-P,ser helt klart at øyet er brunt og sort og ikke bare sort,flotters! Endret 15. mai 2007 av naits81 Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 I all verden, man fjerner da vel ikke sånne prikker på øyne! Alle får jo det når man blir tatt bilde av :!: Nei, det er best slik det var. Takk for alle kommentarer Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Og jeg som trodde de prikkene kom av blitz evt. rariteter pga. lyset og måtte fjernes... Vel vel,ser i ettertid at det er litt mere ``liv`` i øynene med prikkene til stedet. Man lærer stadig! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Og jeg som trodde de prikkene kom av blitz evt. rariteter pga. lyset og måtte fjernes... Vel vel,ser i ettertid at det er litt mere ``liv`` i øynene med prikkene til stedet. Man lærer stadig! Har aldri sett det selv (heldigvis), men det sies faktisk at den prikken forsvinner når man dør. Den er synlig også når man ikke fotograferer, så å fjerne den på et bilde er ganske "uhørt". Så at prikkene gir mer liv, er kanskje mer rett en du tror :o) (Forutsatt at det faktisk stemmer da, har som sagt aldri sett det selv.) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Og jeg som trodde de prikkene kom av blitz evt. rariteter pga. lyset og måtte fjernes... Vel vel,ser i ettertid at det er litt mere ``liv`` i øynene med prikkene til stedet. Man lærer stadig! Har aldri sett det selv (heldigvis), men det sies faktisk at den prikken forsvinner når man dør. Den er synlig også når man ikke fotograferer, så å fjerne den på et bilde er ganske "uhørt". Så at prikkene gir mer liv, er kanskje mer rett en du tror :o) (Forutsatt at det faktisk stemmer da, har som sagt aldri sett det selv.) 8624134[/snapback] Den prikken komme jo av at lyset reflekteres i øyet som er belagt av "tårevann" (Mangel på rett ord) så når man dør, så lages det jo ikke mer "tårevann" og da blir øyet matt (Tenker jeg) å da er det ikke noe som kaster lyset tilbake slik at det blir refleksjon. Right? Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg elsker uttrykket til fuglen på bilde nr 2. Poseringen dens så morsomt ut, hehe. Ganske flott bilde! Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Bilde 2 var veldig bra. Jeg liker den lave dybdeskarpheten, og den uniforme, uskarpe bakgrunnen, som til og med hadde riktig farge til å være bakgrunn for denne fuglen. Det ser nesten ut som et studiobilde! Og selfølgelig må refleksjonen i øyet være der. Uten refleksjonen så det jo nesten ut som et sort hull, og jeg kan ikke se noen grunn til å fjerne slike naturlige deler av bildet. Det ville vært som å fjernet refleksjonen på en klinkekule, eller en bil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå